Aastra uvedla třetí verzi komunikačního systému Aastra 400

18. 9. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Aastra)
Společnost Aastra představila třetí verzi komunikačního systému Aastra 400. Mezi výhody verze 3.0 patří rychlost, zejména pak podstatně rychlejší instalace a ovládání. Vyšší důraz na jednoduchost umožňuje nyní SMB firmám vytěžit maximum z dostupných funkcí pro lepší komunikaci s kolegy i zákazníky.

Aastra 400 byla vyvinuta pro malé a středně velké (SMB) podniky za účelem lepší interní komunikace, interakce se zákazníky, úspory nákladů a rychlejší reakce pracovníků, ať již jsou na pracovišti nebo mimo něj. Klíčovou předností produktu jsou UCC aplikace, které pomáhají podnikům po celém světě zvyšovat produktivitu.

Firmy ze segmentu SMB mají dnes komplexní požadavky na zajištění pokročilé komunikace. Kombinací pokročilých funkcí a snadného intuitivního využívání dosahuje Aastra 400 ideální rovnováhy.

Rychlejší a jednodušší nasazení

Verze 3.0 komunikačního systému Aastra 400 přichází s jednodušším procesem nasazení. Například k jednomu komunikačnímu serveru může být přiřazeno najednou až 50 pracovníků. Díky zkrácení implementační doby je Aastra 400 nákladově efektivnější, což je důležitý faktor jak pro prodejní partnery, tak pro majitele firem.

Aastra vytvořila speciální samoobslužný portál, který usnadňuje pracovníkům konfiguraci telefonů tak, aby vyhovovala jejich specifickým požadavkům a nepotřebovali přitom asistenci IT oddělení. Protože SMB podniky mají často limitované IT zdroje a různí lidé uvnitř organizace mají rozdílné potřeby, doplnila Aastra uživatelsky jednoduchý webový portál umožňující zaměstnancům spravovat nastavení svých telefonních zařízení vlastními silami – typicky změnu hlasové zprávy, nastavení přítomnosti či přesměrování hovorů.

S cílem zvýšení produktivity SMB firem představila Aastra nové funkce, které volajícímu automaticky poskytnou užitečné informace v souvislosti s nedostupností konkrétní osoby. Hlasové záznamy mohou být nyní propojeny s kalendářem Microsoft Outlook. Pokud se volající pokouší zastihnout zaměstnance, který je v dané době na schůzce, hlasová zpráva jej automaticky upozorní na čas, kdy jednání skončí a kdy bude dotyčný opět dostupný. Podobně může být volající automaticky informován o pozici ve frontě hovorů.

Díky schopnostem síťování v prostředí distribuovaných kanceláří byla nejnovější verze Aastra 400 doplněna o funkci duálního přihlášení v podobě jednoduché, zálohovací funkcionality pro SIP telefony Aastra 6700i. V případě, že dojde k výpadku sítě, lze v rámci stejné sítě využít jakéhokoliv jiného serveru Aastra 400 k záložnímu přihlášení SIP telefonů Aastra 6700i. Díky tomu mohou zákazníci i v případě jakéhokoliv výpadku nadále využívat svá komunikační řešení.

„Chceme nabídnout standard, který SMB firmám zajistí vynikající kvalitu a hmatatelné výhody. Již několik let po sobě jsme uznáváni jako evropský dodavatel podnikových komunikací číslo jedna pro SMB zákazníky,“ řekl Frederic Boone, manažer společnosti Aastra pro střední a jihovýchodní Evropu. Podnikové komunikace jsou v centru všeho, co ve společnosti Aastra děláme. Nadále se budeme koncentrovat na pomoc SMB firmám a jejich zájem komunikovat a spolupracovat tím nejefektivnějším způsobem.“

Systém Aastra 400 získal od analytické agentury Current Analysis ocenění čtyř hvězdiček, což představuje nejvyšší ohodnocení doposud dosažené v této kategorii. V nezávislé produktové zprávě popisuje Current Analysis řadu komunikačních systémů Aastra 400 pro SMB podniky jako “…hrozbu pro konkurenční dodavatele SMB komunikačních platforem.“

Vybraný sortiment

Distribuce ČR: 
Atlantis Telecom , Damovo , TTC Marconi
Štítky: 
Komunikace, Aastra

Podobné články

New Calling od Huawei přinese nový rozměr komunikace

25. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Společnost Huawei pracuje na rozvoji a standardizaci technologie New Calling (NC), jež přináší pokročilé možnosti pro telefonní a videohovory, které díky ní mohou být kvalitnější, chytřejší a interaktivnější. Nabízí širokou škálu funkcí, včetně UHD hlasových a video hovorů, a umožní rozvoj služeb jako okamžitý inteligentní překlad, využití rozšířené reality a rozvoj interaktivních klientských nabídek. Čtěte více

Annex NET a innovaphone představily novinky z oblasti podnikové spolupráce

19. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
Společnosti Annex NET a innovaphone pozvaly své obchodní partnery na představení technologických novinek v příjemném golfovém prostředí Bistra Green v pražské Hostivaři. Účastníci se mohli seznámit se softwarovou platformou myApps, řešením innovaphone Conferencing i dalšími produkty a službami. Čtěte více

Umělá inteligence ovládla mítinky ve firmách

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Capgemini )
AI je tématem číslo jedna v 96 % mítinků ve firmách. A manažeři firem se domnívají, že právě umělá inteligence posune jejich zaměstnance dál. Tomuto trendu věří podle průzkumu společnosti Capgemini celkem 70 % z nich. Čtěte více

Komunikace pomocí cloudu vytváří spokojenější zákazníky i věrnější zaměstnance

3. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Získat, a hlavně udržet zákazníka v konkurenčním prostředí představuje náročný oříšek. Kvalitní produkt či služba v současné době – více než kdy jindy – představuje sice nutnou, ale nikoliv postačující podmínku. O tom, jestli spotřebitel zůstane, nebo odejde ke konkurenci, v první řadě rozhoduje, zákaznická zkušenost. A ta se rodí z komunikace. Čtěte více