Fortinet spustil partnerský program pro poskytovatele řízených bezpečnostních služeb

17. 8. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fortinet)
Společnost Fortinet spustila nový čtyřbodový program, který nabídne poskytovatelům řízených bezpečnostních služeb (Managed Security Service Providers, MSSP) v regionech EMEA a APAC lepší ohodnocení, vyhrazenou technickou podporu, školení a speciální marketingové programy.

„Podle nejnovější zprávy výzkumné agentury Frost & Sullivan bude letošní globální trh s MSSP činit 9,5 miliardy dolarů, což má představovat růst 19,6 procent,“ řekl Vladimír Brož, Country Manager Fortinetu.

Přínosy partnerského programu FMSS

Program FMPP (Fortinet MSSP Partner Program) byl vytvořený s cílem podpořit růst nových i existujících poskytovatelů služeb prostřednictvím zpřístupnění infrastruktury, podpory prodeje a specializované podpory v podobě konzultací. Program byl vytvořený tak, aby odpovídal obchodním modelům a operačním kapacitám partnerů od malých integrátorů bezpečnosti přes firmy zaměřené výhradně na poskytování MSSP až po velké telekomunikační poskytovatele.

Program se zaměřuje na čtyři základní obchodní prvky

  • Orientace na infrastrukturu – speciální slevy a větší důraz na služby:  Kapitálové výdaje na infrastrukturu MSSP mohou být brzdou růstu. Partnerský program Fortinetu nabízí jasnou strukturu financování, akční slevy na předdefinované balíčky a nízkonákladové služby v cloudech pro nejmenší instalace - FortiCloud. S těmito výhodami udržuje Fortinet náklady partnerů nízko a umožňuje jim nabídnout konkurenceschopné služby při zachování rozumných provizí.
  • Obchodní vývoj – vytváření služeb a obnova obratů: Úspěchu lze dosáhnout jen tak, že služby, finanční plnění, SLA a požadavky na podporu budou v souladu s požadavky trhu. Program FMPP nabízí přehledy vývoje trhu a „best practices“ z různých segmentů, které jsou vytvořené tak, aby oslovily co nejširší spektrum poskytovatelů a obchodních modelů (včetně cloudových a hybridních). Kromě toho nabízí Fortinet přehled o možném budoucím obratu díky automatickému sledování předplacení a obnovení služeb v rámci centrálního systému. Nabízí i atraktivní podmínky pro obnovy předplatného.
  • Marketingová a obchodní podpora – přímá cesta na trhy: Jakmile jsou řízené bezpečnostní služby vytvořené, musí být nabízené a dodávané zákazníkům s pomocí na služby orientovaného obchodního přístupu. V rámci FMPP nabízí Fortinet firemní a obchodní nástroje zaměřené na podporu partnerů. Mezi nimi jsou špičkové distribuční, komunikační, promoční a obchodní nástroje i marketingová podpora. Partneři jsou také podporováni v účasti na regionálních událostech a zviditelňováni na webu Fortinetu.
  • Speciální podpora pro MSSP – zkušení technici, vzdělávání a zdroje: Všichni MSSP požadují rychlou reakci v oblasti podpory, protože přerušení služeb může být velmi nákladné a může mít podobu ztráty zákazníků či přinejmenším nutnost plnění v rámci SLA. Partnerský program Fortinetu integruje zdroje, školení a nástroje (jako jsou např. MSSP Cookbook nebo interní knihovna) plus celkovou podporu, čímž dosahuje maximální možné efektivity.
Štítky: 

Podobné články

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více