Fortinet rozšířil svůj mezinárodní partnerský program

6. 8. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fortinet)
Společnost Fortinet představila rozšíření svého partnerského programu pro regiony EMEA a APAC. Nová varianta programu FPP (FortiPartner Program) je vytvořena tak, aby korespondovala s obchodní strategií Fortinetu v poskytování kompletních bezpečnostních řešení a naplno využila investice do tohoto kanálu v podobě zkušených obchodních a technických zdrojů s přidanou hodnotou v obchodě, marketingu a školeních.

„Dnes má Fortinet přes deset tisíc resellerů v celém regionu a dalších přibližně tři sta nových čtvrtletně,“ uvedl Vladimír Brož, country manager Fortinetu. Výběr autorizovaných resellerů Fortinetu (Fortinet Authorized Resellers) je založený na splnění speciálních požadavků včetně velikosti a úrovně závazku, kterou může poskytnout značce a řešení Fortinetu.“

Nový program FortiPartner má především tyto novinky:

- Zaměření na technologii – nová specializace FortiWireless: Fortinet nabízí prodejním partnerům příležitost definovat jejich přístup na trh prostřednictvím specializace na konkrétní řešení Fortinetu. K již existujícím specializacím na FortiMail a FortiWeb přidává Fortinet akreditaci FortiWireless Accreditation, která prodejcům umožňuje získat partnerský status specialista FortiWireless.

- Příprava partnerských týmů – nová školení on-line: Díky autorizovaným vzdělávacím střediskům (Authorized Training Centers) byl intenzivní vzdělávací cyklus Fortinetu vždy k dispozici technickým pracovníkům. Dnes má Fortinet k dispozici přes tisíc profesionálů s certifikací FCNSP (Fortinet Certified Network Security Professionals). V novém programu FPP přidává Fortinet školení FCSA (Fortinet Certified Sales Associate), které je speciálně vytvořeno pro obchodní týmy a certifikované partnery a řeší, jak zvládat základní praktiky při prodeji bezpečnostních řešení.

- Čtyřstupňový program pro prodejce – nová úroveň Bronze+: Aby bylo možné cíleně oslovit široké spektrum partnerů, a aby je bylo možné odměnit odpovídajícím způsobem, je v rámci programu FPP nově zavedená úroveň Bronze+, která rozšiřuje stávající úrovně Bronze, Silver a Gold. Úroveň Bronze+ je určena pro partnery, kteří prokázali zkušenosti v nabídce bezpečnostních řešení malým a středně velkým zákazníkům a jsou připraveni dále investovat do prodejů bezpečnostních řešení společnosti Fortinet. Na oplátku získávají slevy, širší přístup k marketingovým či vzdělávacím programům a další podporu.

Štítky: 
Bezpečnost, Fortinet

Podobné články

Celosvětové výdaje na kybernetickou bezpečnost letos vzrostou o 12,2 %

27. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
IDC očekává, že celosvětové výdaje na bezpečnost vzrostou v roce 2025 meziročně o 12,2 %. Rostoucí složitost a četnost kybernetických hrozeb - urychlená umělou inteligencí - nutí organizace přijímat pokročilejší obranná opatření. V důsledku toho se předpokládá, že výdaje na bezpečnost budou po období mezi lety 2023 až 2028 trvale růst až na 377 miliard dolarů. Čtěte více

Stabilní a odolný: Takový byl podle IDC vloni trh s bezpečnostními zařízeními

12. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle společnosti IDC byly celkové tržby na trhu s bezpečnostními zařízeními stabilní. Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2024 trh vykázal 1,5% růst v tržbách a dosáhly 5,1 miliardy dolarů (meziroční nárůst 77 milionů dolarů). Z hlediska tržeb si vloni nejlépe vedl region EMEA s meziročním nárůstem o 12,4 %. Dodávky činily 1,2 milionu kusů (2,7% nárůst ve srovnání se stejným obdobím roku 2023). Čtěte více

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více