Fortinet rozšířil svůj mezinárodní partnerský program

6. 8. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fortinet)
Společnost Fortinet představila rozšíření svého partnerského programu pro regiony EMEA a APAC. Nová varianta programu FPP (FortiPartner Program) je vytvořena tak, aby korespondovala s obchodní strategií Fortinetu v poskytování kompletních bezpečnostních řešení a naplno využila investice do tohoto kanálu v podobě zkušených obchodních a technických zdrojů s přidanou hodnotou v obchodě, marketingu a školeních.

„Dnes má Fortinet přes deset tisíc resellerů v celém regionu a dalších přibližně tři sta nových čtvrtletně,“ uvedl Vladimír Brož, country manager Fortinetu. Výběr autorizovaných resellerů Fortinetu (Fortinet Authorized Resellers) je založený na splnění speciálních požadavků včetně velikosti a úrovně závazku, kterou může poskytnout značce a řešení Fortinetu.“

Nový program FortiPartner má především tyto novinky:

- Zaměření na technologii – nová specializace FortiWireless: Fortinet nabízí prodejním partnerům příležitost definovat jejich přístup na trh prostřednictvím specializace na konkrétní řešení Fortinetu. K již existujícím specializacím na FortiMail a FortiWeb přidává Fortinet akreditaci FortiWireless Accreditation, která prodejcům umožňuje získat partnerský status specialista FortiWireless.

- Příprava partnerských týmů – nová školení on-line: Díky autorizovaným vzdělávacím střediskům (Authorized Training Centers) byl intenzivní vzdělávací cyklus Fortinetu vždy k dispozici technickým pracovníkům. Dnes má Fortinet k dispozici přes tisíc profesionálů s certifikací FCNSP (Fortinet Certified Network Security Professionals). V novém programu FPP přidává Fortinet školení FCSA (Fortinet Certified Sales Associate), které je speciálně vytvořeno pro obchodní týmy a certifikované partnery a řeší, jak zvládat základní praktiky při prodeji bezpečnostních řešení.

- Čtyřstupňový program pro prodejce – nová úroveň Bronze+: Aby bylo možné cíleně oslovit široké spektrum partnerů, a aby je bylo možné odměnit odpovídajícím způsobem, je v rámci programu FPP nově zavedená úroveň Bronze+, která rozšiřuje stávající úrovně Bronze, Silver a Gold. Úroveň Bronze+ je určena pro partnery, kteří prokázali zkušenosti v nabídce bezpečnostních řešení malým a středně velkým zákazníkům a jsou připraveni dále investovat do prodejů bezpečnostních řešení společnosti Fortinet. Na oplátku získávají slevy, širší přístup k marketingovým či vzdělávacím programům a další podporu.

Štítky: 
Bezpečnost, Fortinet

Podobné články

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více