Kerio spustilo globální telefonickou podporu
„Velká část projektů týkajících se správy sítě se musí provádět po pracovní době, aby se minimalizovalo narušení běžného provozu. Díky rozšíření provozní doby technické podpory budeme svým zákazníkům moci nabídnout asistenci i po pracovní době,“ uvedl Josef Zachariáš, viceprezident technical operations v Kerio Technologies. „Díky nepřetržité telefonické podpoře získávají naši zákazníci jistotu, že v případě potřeby je Kerio vždy po ruce.“
Tým technické podpory Kerio každý rok vyřizuje více než 14 000 případů předprodejní a poprodejní zákaznické podpory. Pracovníci oddělení podpory se pravidelně účastní školení, aby byli co nejlépe připraveni řešit klíčové technické problémy a otázky, se kterými se může potýkat více než 60 000 zákazníků po celém světě. Tento rok uvedlo Kerio speciální technickou podporu pro cloudovou službu Samepage, novou platformu pro sociální spolupráci.
Během instalační fáze nabízí Kerio neomezenou bezplatnou podporu po dobu 90 dní po registraci produktu. Kerio navíc po instalaci poskytuje bezplatnou podporu k vyřešení jakýchkoli technických problémů, které jsou způsobeny chybami v produktu. Pokud zákazníci vyžadují další podporu, mohou si vybrat z několika možností, včetně placené podpory, kde je poplatek účtován za každý technický incident.