Povědomí o Lenovu roste
„Značku Lenovo znají téměř všichni mladí lidé, jak ukazují výsledky průzkumu. Povědomí o značce u lidí ve věku 15 - 26 let dosahuje necelých 90 %, u mužů této věkové kategorie dokonce 93 %,“ řekl Robert Janásek, marketingový manažer Lenovo Česká republika. „V uplynulých letech jsme se zaměřili především na mladou generaci. Ta totiž otevřeně přijímá inovativní produkty a technologické novinky, se kterými Lenovo přichází na trh,“ dodal.
V následujících šesti měsících plánuje koupi nového notebooku 30 % respondentů. V porovnání s loňským rokem nedošlo k výrazné změně u požadované ceny notebooku. Lidé jsou nejčastěji ochotni utratit za nový notebook mezi 10 a 15 tisíci korunami, přičemž muži plánují větší investice do nákupu nového notebooku než ženy.
Úspěch zaznamenalo Lenovo z hlediska nákupních preferencí. Respondenti plánující nákup nového notebooku zařadili Lenovo mezi 3 značky, které nejčastěji zvažují. Mezi mladými muži ve věku 15 - 29 let je pak Lenovo dokonce druhá nejčastěji zmiňovaná značka při potenciálním nákupu. Respondenti převážně hodnotí značku Lenovo jako důvěryhodnou, inovativní a kvalitní.
Ovládání dotyky je velmi intuitivní, práci s počítačem v mnohém usnadňuje, a výpočetní technika se tak stává mnohem dostupnější i pro starší generaci. Oblíbenými jsou také počítače typu „vše v jednom“, které se snadno ovládají a zároveň nezaberou příliš volného místa na stole. Více jak polovina respondentů uvedla, že tento typ počítače zná, přičemž větší znalost prokázali právě lidé z vyšších věkových skupin.