Lenovo opět PC prodejcem roku
Dodavatelé byli posuzováni podle různých kritérií, včetně channel strategie, cen a řízení zásob, vývoje výrobků, partnerského programu a marketingu v 12 různých kategoriích, každá z nich byla zaměřena na konkrétní produkt segmentu.
Společnost Lenovo vyhrála ve své kategorii poté, co na gala večeru, závěrečné akci konference, porazila konkurenty v přímém elektronickém hlasování stovek manažerů odpovědných za distribuci.
Rovněž výzkum Context‘s Channel Watch vyhlášený na Distree ukázal, že Lenovo je značkou, kterou si chce většina prodejců přidat do svého portfolia v příštím roce. 1 725 prodejců, kteří se zúčastnili výzkumu Context‘s, dostalo otázku, kterou z hlavních IT značek mají v plánu přidat do svého portfolia v průběhu příštích tří měsíců a kterou naopak uvažují opustit. Značka Lenovo se umístila na nejvyšším místě s dvojnásobným skóre proti značce, která skončila na druhém místě.
„Ocenění zvolené našimi distribučními partnery a přímá zpětná vazba od našich prodejců jsou tím nejlepším potvrzením naší channel strategie. Tato cena je také obzvlášť velkou poctou silné týmové práci v organizaci Lenovo EMEA,“ řekl Petr Toman, generální ředitel Lenovo Česká republika.