DNS v novém

8. 1. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: DNS)
Společnost DNS po více než patnáctiletém působení na českém trhu změnila logo, firemní identitu a také webové stránky.

Novému logu DNS vévodí trojrozměrná smyčka znázorňující pružnost a velké množství řešení, které společnost nabízí. Dominantní oblouk ve smyčce odkazuje na zkušenosti firmy a vyjadřuje „doručení“ řešení k zákazníkovi. Protiváhu utvářejí litery použité pro název „dns“, které vyjadřují stabilitu, ale zároveň evokují energii a dynamiku. Logo je doplněno textem „better way“.

Cílem změny bylo při zachování kontinuity a jasné návaznosti na historii společnosti reflektovat její vývoj za posledních 15 let. Do nového loga se promítá další rozměr podnikání DNS, vzájemná provázanost a harmonie, se kterou společnost propojuje svět techniky a technologií s obchodními partnery a koncovými uživateli. Trojrozměrná uzavřená smyčka představuje jednotu a pevné spojení těchto tří hlavních pilířů.

„Nový text doprovázející nové logo vyjadřuje naši aktuální ambici. Chceme být pro naše obchodní partnery první volbou mezi konkurencí. Chceme, aby spolupráce s DNS měla významný přínos pro všechny spolupracující strany. Víme, že konkurence nespí a pracuje na trhu se svým arzenálem. Děláme vše pro to, aby naše technická i obchodní řešení představovala tu nejlepší možnost pro naše zákazníky tak, aby volba partnerství s DNS byla vždy tou lepší cestou,“ řekl Petr Poláček, ředitel společnosti DNS.

Společnost DNS se během svého, více než patnáctiletého působení na českém trhu, vyvinula v úspěšnou a sebevědomou firmu – distributora s přidanou hodnotou –  s obratem dosahujícím téměř dvě miliardy korun. Takového úspěchu firmě pomáhá dosahovat 70 zaměstnanců jejích sedm divizí – Dell, HP, nově Hitachi, Huawei, IBM, Infrastruktura a SW.

Logo a veškeré grafické materiály vytvářel grafický designer Luděk Douděra, web byl v režii kreativní agentury Virklis.

Štítky: 

Podobné články

Na Jupiter s Hitachi a DNS

25. 10. 2019. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing, DNS)
Při příležitosti představení nového enterprise řešení Jupiter připravily společnosti Hitachi Vantara a DNS prezentaci ve velkém stylu. Akce se odehrála 17. října ve 109 metrech nad zemí v prostorách pražské restaurace Aureole, díky čemuž si mohli návštěvníci užít nejen krásný výhled na Prahu, ale být také o něco blíže Jupiteru. Čtěte více
Účastníci turnaje DNS 9ers Golf Cup před vyhlášením výsledků

DNS 9ers Golf Cup v Motole

12. 7. 2013. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: DCD Publishing)
Už čtvrté kolo 9ers Golf Cupu pořádaného DNS pro partnery HP se tentokrát odehrálo na greenech v Golf Clubu Motol. Hrálo se o plakety a hodnotné ceny, celkem přijelo téměř dvacet účastníků z řad partnerů DNS. Mediálním partnerem byl Reseller Magazine a Reseller Magazine OnLine. Čtěte více
Petr Václav, produktový manažer divize Dell ve společnosti DNS

DNS: Petr Václav

2. 7. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: DNS)
Tým divize Dell společnosti DNS v červnu posílil Petr Václav, který nastoupil na pozici produktového manažera. Čtěte více

DNS představilo vlastní prostředí pro testování – LiveLab

20. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: DNS)
Divize Infrastruktura společnosti DNS nabídla svým obchodním partnerům další přidanou hodnotu. V červnu tohoto roku spustila LiveLab, prostředí pro vyzkoušení funkčnosti a vlastností technologií vybraných výrobců. Čtěte více