DNS v novém
Novému logu DNS vévodí trojrozměrná smyčka znázorňující pružnost a velké množství řešení, které společnost nabízí. Dominantní oblouk ve smyčce odkazuje na zkušenosti firmy a vyjadřuje „doručení“ řešení k zákazníkovi. Protiváhu utvářejí litery použité pro název „dns“, které vyjadřují stabilitu, ale zároveň evokují energii a dynamiku. Logo je doplněno textem „better way“.
Cílem změny bylo při zachování kontinuity a jasné návaznosti na historii společnosti reflektovat její vývoj za posledních 15 let. Do nového loga se promítá další rozměr podnikání DNS, vzájemná provázanost a harmonie, se kterou společnost propojuje svět techniky a technologií s obchodními partnery a koncovými uživateli. Trojrozměrná uzavřená smyčka představuje jednotu a pevné spojení těchto tří hlavních pilířů.
„Nový text doprovázející nové logo vyjadřuje naši aktuální ambici. Chceme být pro naše obchodní partnery první volbou mezi konkurencí. Chceme, aby spolupráce s DNS měla významný přínos pro všechny spolupracující strany. Víme, že konkurence nespí a pracuje na trhu se svým arzenálem. Děláme vše pro to, aby naše technická i obchodní řešení představovala tu nejlepší možnost pro naše zákazníky tak, aby volba partnerství s DNS byla vždy tou lepší cestou,“ řekl Petr Poláček, ředitel společnosti DNS.
Společnost DNS se během svého, více než patnáctiletého působení na českém trhu, vyvinula v úspěšnou a sebevědomou firmu – distributora s přidanou hodnotou – s obratem dosahujícím téměř dvě miliardy korun. Takového úspěchu firmě pomáhá dosahovat 70 zaměstnanců jejích sedm divizí – Dell, HP, nově Hitachi, Huawei, IBM, Infrastruktura a SW.
Logo a veškeré grafické materiály vytvářel grafický designer Luděk Douděra, web byl v režii kreativní agentury Virklis.