Panasonic: monitory TH-80LF50 a TH-70LF50

29. 11. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Panasonic)
Divize Visual System Solutions společnosti Panasonic uvedla na trh řadu LCD displejů LF50 zastoupených 80" modelem TH-80LF50 a 70" modelem TH-70LF50. Řada přináší tenké rámy displejů, jas, kontrastní poměr 5 000 : 1 i zvláštní vlastnosti, jako je nízká hmotnost, díky níž jsou displeje řady LF50 vhodné pro stropní montáž do interiérů.
Monitor Panasonic TH-70LF50

Díky vysokému jasu 700 cd/m² a kontrastnímu poměru 5 000 : 1 disponují tyto monitory vizuální atraktivitou, která zajistí, že nezapadnou ani v největších veřejných prostorách. V konkurenci ostatních digitálních zobrazovacích zařízení zajistí tyto displeje marketingový účinek díky své schopnosti reprodukce obrazu v takřka životní velikosti a optimální kvalitě Full HD 1 080p.

Panel o tloušťce 89 mm a minimalistický vzhledu jsou tyto displeje vhodné pro veřejné prostory. Díky systému ovládání na dálku prostřednictvím LAN lze displeje umístit i do prostor, kde k nim nebude snadný přístup.

Přizpůsobivé a lehké

Pronajímatelé techniky a pořadatelé akcí ocení unikátní systém závěsných ok na strop, díky němuž lze displeje snadno zavěsit na konzolu, a velmi nízkou hmotnost 47 kg, která umožňuje bezpečnou montáž i na dočasné přepážky. Doplňková funkcionalita HD-SDI a ochranné sklo přispívají k tomu, že tato řada se stane oborovým standardem.

Spolehlivost a odolnost pro nepřetržitý provoz

Řada je určena pro nepřetržitý denní a noční provoz. Díky systému podsvícení pomocí LED spotřebují tyto displeje 260 W, což při jasu 700 cd/m² znamená revoluci v energetické efektivitě na trhu audiovizuálních zařízení. Spolu s možnostmi montáže na podstavec nebo na závěsné nástěnné konzoly poskytuje displej s odolným ochranným sklem další ochranu před možným poškozením při instalaci na exponovaných místech.

Díky režimu videostěny složené až z 5 × 5 displejů s deseti připojovacími porty jsou displeje připraveny pro širokou škálu aplikací digitálních zobrazovacích zařízení. Společnost Panasonic očekává po listopadovém uvedení této řady na trh vysokou poptávku. Zákazníci jsou zváni k návštěvě webových stránek, kde naleznou další informace a mohou se přihlásit na předváděcí akci Panasonic Visual Experience, která v průběhu listopadu/prosince představí vizuální řešení Panasonic v několika velkých evropských městech.

Specifikace

• jas 700 cd/m2
• kontrastní poměr 5 000 : 1
• nepřetržitý provoz
• podpora ovládání přes LAN
• možnost zřetězení přes DVI a RS-232-C
• video stěna z až 5 × 5 jednotek
• orientace na šířku i na výšku
• možnost zavěšení na strop
• kompatibilita s VESA 400 × 400 mm
• vybaveno zásuvkou pro další funkce
• „SLOT2.0“
• režim ECO pro snadnou úsporu energie

Štítky: 

Podobné články

Ondřej Vltavský, produktový manažer společnosti Panasonic, předvádí dotykové funkce nových televizorů

Panasonic uvedl produkty pro rok 2013

12. 5. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic a DCD Publishing)
Společnost Panasonic uvedla kolekci produktů pro nadcházející období roku 2013. Mezi představenými novinkami je možné nalézt nové plazmové i LCD televizory, fotoaparáty i digitální kamery pokrývající potřeby širokých zákaznických skupin. Čtěte více
Panasonic Lumix DMC-LF1

Panasonic: Lumix DMC-LF1

29. 4. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Panasonic)
Panasonic představil Lumix DMC-LF1, nejnovější přírůstek do high-endové řady kompaktů. Model je vhodný pro nadšence, kteří hledají nejlepší kombinaci pro fotografování a editaci snímků v designovém balení. Čtěte více

Atlantis Telecom distributorem notebooků Panasonic

29. 3. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Společnost Atlantis Telecom se v březnu stala autorizovaným a jediným distributorem společnosti Panasonic divize Computer Product Solutions. Smlouva je platná pro český a slovenský trh. Čtěte více

Panasonic Toughpad rozšiřuje spolupráci s partnery

15. 2. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Panasonic)
Panasonic rozvíjí partnerský program Toughbook Engage s cílem uspokojit rostoucí poptávku ze strany firemních zákazníků po řešeních využívajících počítače Toughbook, tablety Toughpad a elektronické prodejní systémy EPOS. Čtěte více