Videokonzultanti O2 naživo
„Nová služba je v souladu s naší dlouhodobou strategií podpory online komunikace. V České republice se o tuto cestu komunikace se zákazníky pokouší jen málo firem a Telefónica je jednou z nich," uvedl Jindřich Fremuth, ředitel online divize společnosti Telefónica Czech Republic.
Jak služba funguje? Zákazník prostřednictvím webu zadá své telefonní číslo, na které mu během několika sekund videokonzultant zavolá. V průběhu hovoru pak zákazník vidí na obrazovce svého počítače nejen tvář videokonzultanta, ale také názorné ukázky, tabulky a další podklady, které usnadní celý hovor. „Naše nabídka pevného internetu je velmi široká a mnozí zákazníci uvítají, když nabídku nejen slyší, ale také na obrazovce svého počítače vidí vše přehledně," dodal Jindřich Fremuth. Odezva pilotního projektu je přitom velmi kladná. Po skončení videohovoru s konzultantem jej mohou lidé ohodnotit - v naprosté většině dávají nejvyšší možné známky.
Videokonzultaci si mohou zákazníci objednat na stránce s nabídkou služeb Internet na doma. To, že je videokonzultant k dispozici, signalizuje zelený symbol telefonu. Pokud je žlutý, videokonzultanti jsou zaneprázdněni a uživatel může zanechat své telefonní číslo pro zpětné zavolání. Služba videokonzultací je dostupná v pracovní dny od 8 do 20 hodin a je zdarma. K videohovoru není potřeba žádné speciální vybavení, postačí běžný telefon.