Startuje konkurence pro Sklik a AdWords
„Služba nabídne tři možnosti využití. Vedle inzerce vlastních produktů umožňuje majitelům webů vydělávat prostřednictví svého webu nebo získání pasivního přijmu budování týmu uživatelů mClick,“ vysvětlil ředitel projektu mClick František Hanovec, který službu na český trh osobně uvedl. Inzeráty se podle jeho vyjádření budou zobrazovat na tematicky zaměřených webech, které navštěvuje cílová skupina.
Nové služby a jednodušší ovládání
Absolutní novinkou je pak mClick Partner Program, který dává příležitost získat pravidelný pasivní příjem přivedením nových uživatelů do mClicku. Otevírá tak dveře do světa PPC reklamy kromě inzerentů a majitelů webů novým potenciálním uživatelům.
„Služba mClick v sobě nese pokročilý nástroj pro sledování konverzí, modul pro vykreslení dat do grafu a poskytuje možnost komunikovat mezi samotnými uživateli pomocí integrované pošty,“ vyjmenoval hlavní přednosti služby Hanovec a dodal: „Sledování kampaní a výdělků pomocí chytrých telefonů je v dnešní době samozřejmostí, proto jsme připravili i přehlednou mobilní verzi aplikace.“
Služba mClick je přímou konkurencí služeb eTarget, AdWords společnosti Google a Sklik společnosti Seznam.cz. Na český trh jí uvede společnost Chovanec Media. Společnost věří, že se jí v příštích dvou letech podaří s produktem mClick výrazně prorazit na trhu internetové reklamy v České republice, který se dle dostupných studií neustále rozšiřuje.