Datasys servisním partnerem společnosti Huawei
Huawei zvolilo Datasys na základě výběrového řízení, v rámci něhož kladně ohodnotila především jeho profesionální přístup, zkušenosti konzultantů, zázemí a pozitivní reference z českého trhu.
Obě společnosti podepsaly koncem června 2012 smlouvu, v níž se Datasys zavázal zabezpečit pro české a slovenské zákazníky Huawei Hot-line 24 x 7 x 365 a on-site servis s reakční dobou již do 4 hodin. Jednotlivé servisní balíčky jsou nabízeny pod značkou Huawei a partneři si je mohou podobně jako produkty objednávat prostřednictvím autorizovaných distributorů.
„Jsme rádi, že si společnost Huawei vybrala pro zajištění technické podpory pro své servery a storage právě nás. Věřím, že díky našim dlouholetým zkušenostem s technickou podporou, budeme pro Huawei přínosem. Jen s kvalitní servisní podporou je možné se na trhu úspěšně etablovat s novými produkty,“ uvedl Jindřich Flusser, Servise Operations Manager, Datasys.
„S ohledem na zvyšující se prodeje našich zařízení a růstový plán u podnikových zákazníků je dohoda o poskytování kvalitní a spolehlivé záruční a pozáruční podpory pro naše datová úložiště, virtuální knihovny a servery významným strategickým krokem,“ uvedl Tomáš Brouček, ředitel divize Enterprise ve společnosti Huawei, a dodal: „Spokojenost a jistota bezproblémového provozu našich zákazníků je pro nás klíčová, proto jsme jako poskytovatele podpory vybrali renomovaného a zkušeného partnera, který uspokojí potřeby i těch nejnáročnějších zákazníků.“