AMD: Colette LaForce
Ve svém novém působení povede LaForce globální integrovaný marketing AMD a bude tak mít na starosti například marketingovou strategii, propagaci značky, vnitřní a vnější komunikaci, sponzoring či zábavní marketing.
„Colette přináší silné marketingové zkušenosti, což bude pro AMD znamenat posílení,“ řekl přečtené. Její hluboké znalosti urychlí přeměnu značky AMD a posílí její vnímáníu firem a díky tomu bude dlouhodobě růst,“ zaznělo z AMD.
LaForce před nástupem pracovala pro Dell na pozici globální viceprezidentky a vedoucí marketingu. Před tím zastávala další vysoké vedoucí pozice v rámci firemního marketingu, globální komunikace, produktového marketingu a obchodních skupin.
Před nástupem do společnosti Dell, LaForce strávila téměř deset let v oblasti marketingu a komunikací vedoucích rolích pro různé technologie a společnosti rizikového kapitálu, včetně Rackable Systems (nyní SGI) a Accenture.
LaForce má Bachelor umění a absolvoval s vyznamenáním na University of Notre Dame. Ona se připojí AMD dne 14. května 2012 a bude se sídlem v texaském Austinu.