D-Link kampaň: Dva světy, jeden život
„Průzkum poukázal na mizející hranice mezi soukromým a pracovním světem,“ řekl Aleš Pícl, ředitel společnosti D-Link Česká republika, Slovensko a Bulharsko, a dodal: „Od nás, jako od výrobce, se žádá, abychom nabízeli technologie a řešení, která uspokojí ve stejné míře potřeby jak soukromých, tak firemních uživatelů. Naše kampaň Two Worlds, One Life a produktová řada amplifi se zaměřuje na náročné IT manažery i soukromé uživatele, pro které je digitální svět přirozenou součástí jejich života.“
Společnost Vason Bourne dotazovala 500 IT pracovníků a 1 000 běžných spotřebitelů v Německu, Francii, Velké Británii, Itálii a Španělsku. Předmětem průzkumu bylo zjišťování jejich zvyklostí při používání technologií v práci a soukromém životě. Výsledky ukázaly na rostoucí trend prolínání obou oblastí. Přibližně 45 procent spotřebitelů a více než 72 procent IT manažerů uvedlo, že používá zařízení od určitých výrobců ve stejné míře v práci i doma. Studie také ukazuje, že 61 procent dotazovaných IT manažerů vnímá produkty používané v jejich firmách jako vhodné pro domácí používání. Celkem 73 procent IT manažerů by si v oblasti síťových technologií – zejména ve skupině směrovačů, úložných řešení a IP kamerového dohledu – zvolilo značky, které jsou používány převážně ve firemním sektoru, také pro domácí použití. Přičemž hlavní roli při výběru zařízení hraje spolehlivost značky.
Nová produktová řada umožňuje propojit sféru spotřebních a profesionálních síťových řešení. Tvoří ji pět produktů v kategorii směrovačů, sítí PowerLine a IP úložišť dat (NAS). Zařízení značky D-Link s logem amplifi jsou navržena a vyráběna s ohledem na maximální konektivitu, výkon, spolehlivost, moderní styl a design. V následujícím čtvrtletí bude tato řada rozšiřována o další produkty.