D-Link kampaň: Dva světy, jeden život

4. 5. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: D-Link)
D-Link spustil kampaň pro high-end výrobky s názvem „Two Worlds. One Life.“, která vychází ze stejnojmenné studie z roku 2011. Z výsledků vyplynula vzájemná provázanost sféry firemních a spotřebních produktů. D-Link se proto rozhodl rozšířit své produktové portfolio o řadu amplifi, která nabízí zařízení vhodná jak pro soukromou, tak firemní sféru.

„Průzkum poukázal na mizející hranice mezi soukromým a pracovním světem,“ řekl Aleš Pícl, ředitel společnosti D-Link Česká republika, Slovensko a Bulharsko, a dodal: „Od nás, jako od výrobce, se žádá, abychom nabízeli technologie a řešení, která uspokojí ve stejné míře potřeby jak soukromých, tak firemních uživatelů. Naše kampaň Two Worlds, One Life a produktová řada amplifi se zaměřuje na náročné IT manažery i soukromé uživatele, pro které je digitální svět přirozenou součástí jejich života.“

Společnost Vason Bourne dotazovala 500 IT pracovníků a 1 000 běžných spotřebitelů v Německu, Francii, Velké Británii, Itálii a Španělsku. Předmětem průzkumu bylo zjišťování jejich zvyklostí při používání technologií v práci a soukromém životě. Výsledky ukázaly na rostoucí trend prolínání obou oblastí. Přibližně 45 procent spotřebitelů a více než 72 procent IT manažerů uvedlo, že používá zařízení od určitých výrobců ve stejné míře v práci i doma. Studie také ukazuje, že 61 procent dotazovaných IT manažerů vnímá produkty používané v jejich firmách jako vhodné pro domácí používání. Celkem 73 procent IT manažerů by si v oblasti síťových technologií – zejména ve skupině směrovačů, úložných řešení a IP kamerového dohledu – zvolilo značky, které jsou používány převážně ve firemním sektoru, také pro domácí použití. Přičemž hlavní roli při výběru zařízení hraje spolehlivost značky.

Nová produktová řada umožňuje propojit sféru spotřebních a profesionálních síťových řešení. Tvoří ji pět produktů v kategorii směrovačů, sítí PowerLine a IP úložišť dat (NAS). Zařízení značky D-Link s logem amplifi jsou navržena a vyráběna s ohledem na maximální konektivitu, výkon, spolehlivost, moderní styl a design. V následujícím čtvrtletí bude tato řada rozšiřována o další produkty.

Štítky: 

Podobné články

D-Link rozšířil svůj mesh Wi-Fi systém Covr o ochranu od McAfee

19. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: D-Link)
Společnost D-Link rozšířila výbavu svého třípásmový mesh Wi-Fi systému COVR-2202 o bezpečnostní funkce. Integrovaná ochrana od McAfee nabízí pětileté předplatné služby Secure Home Platform a dvouleté předplatné služby McAfee LiveSafe Protection a zajišťuje komplexní zabezpečení pro každé zařízení připojené k domácí síti. Čtěte více
Robert Rudolph, business development manager pro IP dohled ve společnosti D-Link

D-Link: Robert Rudolph

9. 7. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: D-Link)
D-Link přijal na novou pozici business development managera pro IP dohled Roberta Rudolpha (34 let). Důvodem k vytvoření této pozice je cíl neustále rozvíjet a rozšiřovat tento rostoucí segment trhu o nová partnerství a nové projekty. Čtěte více
D-Link DIR 850L

D-Link: routery s podporou standardu 802.11ac

20. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: D-Link)
D-Link uvedl na trh čtyři routery, které pokrývají všechny cenové kategorie. Díky nim je možné ještě rychlejší Wi-Fi připojení, a to až na úrovni gigabitu. Portfolio zahrnuje modely DIR-810L, DIR-850L, DIR-860L a nejvyšší model DIR-868L, z nichž si každý uživatel vybere ten nejvhodnější pro svoji domácí síť. Čtěte více

D-Link uvádí novou verzi aplikace mydlink Lite

21. 5. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: D-Link)
Mezi novinky této mobilní aplikace určené pro vzdálený přístup k zařízením D-Link patří podpora technologie Drag and Drop či vzdálené ovládání pohybu kamer. Čtěte více