Canon opět třetí nejhodnotnější japonskou značkou

20. 4. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Canon)
V japonském žebříčku „Best Global Brands 2011“ společnosti Interbrand dokázal Canon obhájit loňské třetí místo mezi nejhodnotnějšími značkami. Žebříček čtvrtým rokem hodnotí značky podle finanční výkonnosti a je považován za dobrý ukazatel síly značek.

Od roku 2009, kdy byl tento žebříček vyhlášen poprvé, se společnost Canon vždy umístila mezi pěti nejlepšími japonskými značkami a hodnota značky Canon stále roste.

„Zařazení mezi tři nejlepší japonské značky je důkazem naší síly,“ řekl James Leipnik, šéf komunikace společnosti Canon pro Evropu, Blízký východ a Afriku. „I když pro nás byl minulý rok velmi složitý vzhledem k přírodním katastrofám, opět jsme se umístili na vrcholku žebříčku. To dokazuje sílu našich produktů pro zpracování obrazu a důvěru zákazníků ve značku Canon.“

Společnost Interbrand vyčíslila hodnotu značky Canon na 11,7 miliard dolarů, což je oproti minulému roku nárůst o dvě procenta. Pro zařazení do žebříčku musí všechny společnosti splňovat následující kritéria: Značka musí pocházet z Japonska, musí být uvedena na tokijské burze, generovat alespoň 30 procent příjmů mimo Japonsko a musí být všeobecně známá.

Štítky: 

Podobné články

Canon získal ocenění BLI 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Společnost Canon získala ocenění „Buyers Lab (BLI) 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability“ určené prodejcům tiskových produktů s nejlepší strategií, nástroji a zdroji pro zajištění servisu. Jde o prestižní oborovou cenu udělovanou společností Keypoint Intelligence, která se zabývá průzkumem trhu a nezávislým hodnocením hardwaru, softwaru a služeb v oblasti tisku a chytrých technologií. Čtěte více
Martin Hempl, channel manager Czech & Slovakia v MMD-Monitors & Displays

Na pět minut s Martinem Hemplem ze společnosti MMD

7. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Věnuje se rodině, má rád hokej. Vyplácí se mu soustavná práce v dealerském kanále a se systémovými integrátory. Martin Hempl má se značkami AOC a Philips i další plány. Kam je chce posunout a co jsme se o jeho soukromém životě ještě dozvěděli? Čtěte více

Canon a Océ v ČR završily integraci

1. 7. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Canon)
K dnešnímu dni se legislativně sloučily společnosti Canon a Océ v České republice. Sloučený podnik nese název Canon CZ. Společnost Océ jako samostatný subjekt zaniká, značka Océ však bude nadále používána v rámci produktové řady Canon a jejím logem bude opatřena celá řada produktů. Čtěte více

Vývoj trendů v oblasti kancelářské techniky

17. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Canon)
Celoevropská studie Canon odhalila mezeru v komunikaci a porozumění mezi těmi, kteří rozhodují o nákupu IT vybavení kanceláří, a koncovými uživateli. Jejich rozdílná očekávání mohou vést až ke snížení hodnoty IT a celé organizace, přestože do IT organizace dlouhodobě investují. Čtěte více