Servisní call-centrum Toshiba na notebooky a TV v Praze
Otevřené call-centrum bude uživatelům poskytovat nejlepší profesionální podporu přímo od Toshiby, operátoři call-centra budou schopni nabídnout odpovědi na všechny poprodejní záležitosti, a to mimo jiné i v češtině a slovenštině. Call-centrum je k dispozici na telefonní lince +420 296 739 006 a to od pondělí do pátku mezi 9 a 18 hodinou.
„Jsme potěšeni oficiálním spuštěním call-centra Toshiby. Toto spuštění je potvrzením našeho závazku poskytovat našim uživatelům nejlepší možné poprodejní služby. Hlavním cílem tohoto kroku je podělit se s našimi zákazníky o prvotřídní počítačové zkušenosti a spolu s nimi dál hledat nové cesty, jak vylepšit náš vzájemný vztah,“ řekl Markus Kopold, ředitel péče o zákazníky, digitální produkty a služby, střední a jihovýchodní Evropy, Turecka, Izraele.
Operátoři call-centra Toshiby určí, zda se jedná o hardwarovou záležitost a volajícímu přidělí nejlepšího a nejbližšího servisního partnera. Pokud bude problém způsoben chybějícím či špatným ovladačem nebo nastavením BIOSu či chybějícím updatem, operátor nabídne radu a řešení problému přes telefon. Call-centrum umožní uživatelům také zakoupení rozšířené záruky či pomoc s registrací záruky.