FedEx čekná nejnáročnější den v jeho historii

9. 12. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: FedEx)
Podle odhadů společnosti FedEx projde její celosvětovou přepravní sítí v období mezi posledním týdnem listopadu a Vánoci více než 260 miliónů zásilek. To představuje dvanácti procentní nárůst za předvánoční období oproti loňskému roku, kdy bylo odbaveno 232 miliónů zásilek.

FedEx počítá s tím, že 12. prosince bude po celém světě přepraveno téměř 17 miliónů zásilek. 

V Evropě, na Blízkém východě, na Indickém subkontinentu a v Africe (EMEA) by mělo být nejnáročnějším dnem pro zásilky FedEx Express odcházející z tohoto regionu úterý 20. prosince, kdy se očekává 2,3procentní nárůst počtu proti loňskému roku. Podobně 19. prosinec bude dnem špičky pro zásilky směřující do tohoto regionu, očekává se 3,5 procentní nárůst proti roku 2010.

„Na očekávaný nárůst předvánočních zásilek se díváme optimisticky a jsme si jisti, že naše globální síť takovou úroveň aktivity zvládne,“ řekl Gerald P. Leary, prezident společnosti FedEx Express pro Evropu, Blízký východ, Indický subkontinent a Afriku (EMEA). „Naši spolupracovníci každý rok potvrzují své odhodlání zajistit, aby se našim zákazníkům dostalo v předvánočním čase stejných výjimečných služeb jako v kterémkoli jiném dni roku.“

S celou řadou expresních i služeb economy má FedEx vhodnou strategickou pozici, aby dokázal zákazníkům nabídnout výběr různých možností doručení v předvánočním čase.

FedEx udržuje elektronický obchod před Vánoci v pohybu

Dostupné údaje ukazují na pokračující růst prodeje elektronickými kanály v tomto předvánočním období. Podle prognózy IMRWorld European e-Christmas Sales Forecast se na internetu v osmi týdnech před Vánoci utratí zhruba 52 miliard eur. Celkově má letos předvánoční online nakupování vzrůst o 20 procent na zhruba 240 miliónů zákazníků internetových obchodů.

S očekávaným nárůstem předvánočního nakupování na internetu každoročně roste tlak na internetové obchody, aby doručily dárky čekajícím příjemcům včas. Řešení FedEx v náročném předvánočním období maximálně zjednodušují logistickou stránku fungování internetového maloobchodu. S širokou řadou doručovacích řešení a přizpůsobenou podporou nabízí FedEx internetovým obchodům hodnotu, rychlost, jednoduchost a spolehlivost, kterou potřebují k úspěchu na předvánočním trhu.