Samsung prodal 10 milionů telefonů Galaxy S
„Samsung Galaxy S je výsledkem 22 let našich zkušeností v oboru mobilních telefonů. Uvádí do praxe naši koncepci ‚Smart Life‘ – chceme pro uživatele pohodlnější, zajímavější a celistvější život. Dnešní milník ukazuje, že jsme uspěli. Deset milionů uživatelů telefonu Samsung Galaxy S po celém světě naplňuje náš koncept ‚Smart Life‘,“ uvedl J.K. Shin, prezident a ředitel divize Mobile Communications společnosti Samsung.
„Model Samsung Galaxy S zavedl nový standard v kategorii inteligentních telefonů a předčil dokonce naše očekávání. Jsme na tento úspěch velmi hrdí. Soustavný prodej více než 1,4 milionu přístrojů měsíčně jasně ukazuje poptávku zákazníků po relevantních, plnohodnotných zkušenostech s mobilním telefonem. V uspokojování této poptávky budeme i nadále pokračovat, budeme dodávat přední inovace a vyvíjet inteligentní telefony pro maximální zážitky uživatelů,“ dodal.
J.K. Shin představil model Galaxy S s platformou Android na veletrhu CTIA v Las Vegas v březnu 2010. Model je vybaven čtyřpalcovým Super AMOLED displejem a 1GHz aplikačním procesorem, který prostřednictvím prohlížeče Layar Reality Browser a pomocí zdokonalených služeb Location Based Services přináší živé videozáznamy v HD kvalitě a bohatý obsah rozšířené reality.
Na podporu úsilí zprostředkovat jedinečné zážitky s mobilními telefony zahájila společnost Samsung několik inovativních celosvětových iniciativ týkajících se obsahu a program angažovanosti uživatelů. Navázala partnerství se společností NBC Universal Digital Studio a natočila komedii s názvem FCU: Fact Checker’s Unit.
Seriál se vysílal ve Spojených státech od srpna 2010 prostřednictvím širokopásmového internetu, služeb mobilních telefonů a videa na přání (VOD) a ukazoval schopnosti telefonu Samsung Galaxy S. Bylo to vůbec poprvé, kdy byl seriál v digitální podobě při svém uvedení na trh v celosvětové distribuci. Osm speciálně natočených dílů zhlédlo přes 4,5 milionu diváků a seriál FCU se podle časopisu Ad Age umístil jako jeden ze tří nejsledovanějších seriálů na internetu v roce 2010.
Společnost Samsung v přímé spolupráci s uživateli telefonu Galaxy S a ve spolupráci se společností pro tvorbu obsahu pro více platforem Current Media podnítila vznik reklamy vytvořené uživateli. Zákazníci z celého světa měli zaslat svá vlastní videa a ukázat, jak jim Galaxy S umožnil naplnit koncepci Smart Life. Vybraná vítězná videa byla umístěna na internetové stránky společnosti Current Media a na stránku fanoušků mobilních telefonů společnosti Samsung.