Epicor: rychlé reakce na požadavky zákazníků i v terénu

24. 11. 2010. (redaktor: Ondřej Jánoška, zdroj: Epicor)
Společnost Epicor oznámila dostupnost mobilní aplikace Epicor Mobile Sales Assistant, která poskytuje uživatelům v terénu přístup ke skladovým zásobám, přesným údajům o cenách a zákaznících.

Aplikace je plně integrována s ERP i CRM řešeními Epicor, a díky tomu mohou uživatelé v terénu okamžitě přistupovat i k podrobným informacím o zákaznickém účtu, maximalizovat užitek ze zákaznických objednávek a poskytovat špičkovou službu zákazníkům.

„Epicor Mobile Sales Assistant je skvělá novinka produktové řady Epicor Mobile,“ řekl James Norwood, senior viceprezident produktového marketingu společnosti Epicor.

„Používání mobilních zařízení má jednoznačně vzestupný trend, protože firmy vnímají podniková mobilní řešení jako životaschopný prostředek, jak maximalizovat produktivitu pracovníků v terénu a zvýšit spokojenost zákazníků. Epicor Mobile Sales Assistant se hladce synchronizuje s ERP systémem Epicor a zaručuje, aby kvůli cestování nedocházelo ke ztrátám prodejních a servisních příležitostí a aby potřeby zákazníka byly okamžitě zachyceny,“ popsal James Norwood.

Architektura pro efektivní prodej a distribuci v terénu

Epicor Mobile Sales Assistant je víc než jen jednoduchá aplikace pro mobilní zařízení. Osvědčená třívrstvá architektura Microsoft a technologie synchronizace s databází dávají terénním pracovníkům do rukou relevantní funkce ERP se spolehlivostí a integritou, jakou od řešení Epicor očekávají. Epicor Mobile Sales Assistant může fungovat v připojení i bez připojení k ERP systému Epicor.

V mobilním zařízení běží vlastní databáze Microsoft SQL Server  Compact, která může po synchronizaci s komponentou Mobile Server fungovat offline a samostatně. Když je k dispozici připojení, informace o produktech, cenách, prodeji a transakcích se automaticky synchronizují mezi mobilním zařízením a ERP systémem. Uživatelé v terénu tak mohou uskutečňovat obchodní transakce, kdekoli se jim to hodí, bez ohledu na polohu a dostupnost připojení.

Rychlejší cyklus od objednávky k úhradě díky chytřejším pracovním postupům

Pomocí aplikace Epicor Mobile Sales Assistant mohou pracovníci v terénu přímo na mobilních zařízeních okamžitě uskutečňovat obchodní transakce. Mohou tak v terénu vytvářet přesné cenové nabídky, zakládat a plnit objednávky, fakturovat a přijímat platby za prodávané zboží a služby, což podstatně zkracuje cyklus od objednávky k úhradě ze dnů na minuty.

V přímé vazbě na Epicor CRM mohou terénní pracovníci vidět relevantní informace o zákazníkovi, například požadavky na doplnění zásob a přesné ceny, přesně doplnit zboží a podle potřeby na místě upravit objednávky.

Mobilní přístup k dodavatelskému řetězci znamená více činností s přidanou hodnotou

Epicor Mobile Sales Assistant je robustní řešení, které v reálném čase poskytuje přehled o úrovni skladových zásob, a tak pomáhá podstatně omezit objem nevyřízených objednávek, zvýšit prodej a celkovou spokojenost zákazníků. Poskytuje všechny potřebné funkce pro zobrazení aktuálních informací o zásobách a cenách, takže zákazníci mají jistotu včasné dodávky požadovaného produktu.

Obchodníci v terénu mohou okamžitě vyhledávat ve skladu. Díky tomu mohou okamžitě dodávat dostupné zboží a také si mohou zajistit zboží z jiných skladů v regionu pomocí funkcí křížového prodeje, které mobilní aplikace rovněž nabízejí.