OpenOne: Tomáš Dočekal
Jeho odpovědností je pomoc ve společnostech zavádět a zvyšovat efektivitu přímého prodeje na příchozích a odchozích hovorech, na ostatních neosobních typech komunikací se zákazníkem, na pobočkách a zákaznických kancelářích.
Tomáš Dočekal do OpenOne přichází ze společnosti Direct Pojišťovna, kde zastával funkci obchodního ředitele a kde vybudoval a řídil prodejní a servisní call centrum, které se podílelo v průměru na 80 % výnosů společnosti a hrálo klíčovou roli při dosažení profitability této společnosti na českém trhu.
V průběhu svého profesního života působil Tomáš na manažerských pozicích ve společnostech z oblasti telekomunikací, bankovnictví a pojišťovnictví jako je T-System/Pragonet, Eurotel a GE Money Bank.
Tomáš Dočekal pochází z Brna, vystudoval VŠE v Praze, fakultu Mezinárodních vztahů se zaměřením na mezinárodní obchod. Je ženatý, má dvě děti a ve volném čase se rád věnuje sportu.