Zoot.cz – prodejní a informační portál

9. 6. 2010. (redaktor: Pavel Gregor)
Portál Zoot.cz je první službou v České republice postavená na kombinaci vyžádaného marketingu a sociálního nakupování. Vyžádaný marketing je nový směr komerční komunikace značek se spotřebiteli.
Portál Zoot.cz byl spuštěn 8. června 2010.

Nová platforma Zoot.cz funguje na základě dohody se zákazníkem, o jaká sdělení má zájem a jakou formou chce být informován. Zoot následně za uživatele vybírá a hledá nejlepší nabídky zboží (slevy, limitované kolekce a výhodné akce) podle jeho preferencí. Oproti klasickým direct mailingovým službám tedy odstraňuje problém zasílání nevyžádaných informací.

Sociální nakupování je založeno na šíření zpráv mezi fanoušky značek a jejich přáteli. Fanoušci značek se sdružují a tím získávají přístup k zajímavým nabídkám, akcím a novinkám. Zoot umožňuje zákazníkům stát se fanoušky značek a své tipy na nabídky a komentáře sdílet s komunitou jejich přátel v sociálních sítích.