Alcatel-Lucent sloučil divize Genesys a Enterprise
Společnost Alcatel-Lucent oznámila, že slučuje produktové divize Genesys a ALU Enterprise. Firma tím chce zvětšit svůj tržní podíl a rozšířit produktovou nabídku. Cílem je nabídnout zákazníkům komplexní integrovanou sadu produktů pro péči o zákazníky a firemní komunikaci.
Divize Genesys vyvíjí úspěšná technologická řešení pro provoz a řízení call center, ALU Enterprise se zaměřuje na vývoj řady technologických produktů. Spojením by také mělo dojít k naplnění vize takzvané dynamické společnosti – Dynamic Enterprise.
Organizační kroky spojené se sloučením obou divizí zahrnují fúzi marketingových aktivit Genesys a Enterprise. Produkty a řešení budou vytvářeny společnými silami spojených divizí při využití otevřených softwarových platforem v rámci Application Software Group. Zároveň se tím posílí role podnikových řešení. Společně tyto kroky výrazně posílí vývoj inovativních technologických řešení v oblasti jednotné komunikace (Unified Communication) či IP telefonie. Zároveň se tím rozšíří záběr produktové značky Genesys.
Alcatel-Lucent letos představí technologická řešení naplňující vizi Dynamic Enterprise
Filozofie Dynamic Enterprise přináší zcela nové možnosti týmové spolupráce, která jde napříč různými komunikačními kanály – e-mail, telefon, web chat a další. Tento nový přístup rozšiřuje možnosti interakce mezi zaměstnanci, společnostmi a jejich klienty. Jednotlivá řešení budou představována průběžně během roku 2010.
„Naše nová vize Dynamic Enterprise naplňuje představu konverzace, která bude synchronizovaná s různými způsoby komunikace prostřednictvím celé řady zařízení,“ řekl Nicolas de Kouchkovsky, marketingový ředitel divize podnikových aplikací společnosti Alcatel-Lucent, a dodal: „To bude vyžadovat nová řešení a radikální nový přístup.“
Vize Dynamic Enterprise je postavena na dvou pilířích
Klíčovou vizí společnosti Alcatel-Lucent je posílit pozitivní vnímání firemní klientské péče – aby zákazníci meli vždy dobrou zkušenost při komunikaci s call centrem. A dále podpora inovací angažováním vlastních zaměstnanců. Projekt Dynamic Enterprise vychází ze dvou klíčových strategií:
• Dynamické angažování zákazníka je strategie, která proaktivně identifikuje potenciál zákazníka, takže jeho obsloužení proběhne ideální formou bez ohledu na komunikační kanál: telefon, e-mail či web. Efektivně využívá koncept „vícekanálové konverzace“, který představila společnost Genesys. Sjednocuje odbavení různorodých komunikačních kanálů, které může zákazník využít, v libovolný čas – například osobně na pobočce, přes call centrum, web, telefon a sociální sítě. Dynamické angažování zákazníka efektivně využívá procesů a zdrojů napříč společností, optimalizuje procesy a zajišťuje transparentnost.
• Dynamické angažování zaměstnanců je strategie, která umožňuje angažovat zaměstnance a partnery při tvorbě inovací. Nové nápady jsou do firmy přinášeny a realizovány prostřednictvím technologií jednotné komunikace a spolupráce (Unified Communication and Collaboration). Tím dochází ke stimulaci produktivity. Konverzace je obohacena o potřebný kontext, o správné informace a o možnost dynamického propojení zaměstnanců. Klíčovým aspektem je zejména zjednodušení a zefektivnění firemních procesů a možnost rychlé komunikace za použití různých médií a zařízení – kabelových i mobilních – v kanceláři i na cestách.
• Tyto strategie podporuje inteligentní infrastruktura – ta poskytuje nástroje a funkce pro správu a řízení sítí, které jsou s nástupem širokopásmového připojení a prudce rostoucím počtem vzájemně propojených zařízení stále složitější a rozsáhlejší. Inteligentní struktura snižuje provozní náklady a optimalizuje celkové náklady na vlastnictví (TCO). Je bezpečná a otevřená a podporuje široké spektrum modelů pro instalaci aplikací – vlastních, hostovaných či hybridních. Flexibilní model rozvoje umožňuje firmám urychlit implementaci při nižší úrovni kapitálových investic.
Koncept dynamické společnosti je jedinečný ve čtyřech ohledech
• Konverzace se stává novým paradigmatem spolupráce. Tato vize stojí na myšlence, že komunikace v poslední době prošla takovými proměnami, že společnosti musí přistoupit k mezilidské komunikaci ze zcela nové perspektivy. Sdílení informací se dnes odehrává v delším časovém horizontu napříč různými komunikačními kanály a zařízeními a umožňuje účastníkům vstupovat do dynamické interakce s kolektivní pamětí firmy.
- Zaměření na uživatele znamená sjednocení komunikace napříč všemi zařízeními – kabelovými i bezdrátovými, v kanceláři i na cestách.
- Otevřené systémy hrají klíčovou úlohu, neboť firmy usilují o maximalizaci svých stávajících investic.
- Hybridní instalace ve formě cloud computing nabízejí řešení, která mohou běžet buď na vlastní infrastruktuře, v režimu cloud, případně v obou, a to plynulým způsobem, jenž bude efektivně využívat schopností sítě a nabídne možnost cenově efektivních instalací.