Algotech pokračuje v rozvoji Unified Communication
Řešení založené na VoIP navíc přináší úsporu na telekomunikačních poplatcích. Tato řešení Algotech mimo jiné plně integruje do infrastruktur založených na platformě Avaya. Platforma Avaya a OCS tedy plně kooperují a přinášejí uživateli maximální komfort se snížením nároků na obsluhu.
V podmínkách doznívající ekonomické krize stále vzrůstá tlak na maximální efektivitu využívání všech finančních zdrojů i lidských sil. Jednou z cest, jak toho dosáhnout je využití platformy Unified Messagingu, jenž dává uživateli do rukou všechny potřebné nástroje pro snadnou komunikaci a který v sobě integruje všechny komunikační kanály včetně SMS, e-mailů, Instant Messagingu a dalších aplikací. Aby toto svým zákazníkům umožnil, pokračuje Algotech ve spolupráci se svým technologickým partnerem, společností Geomant, v integraci funkcionalit Microsoft Office Communication Suite do svých řešení.
František Zeman, generální ředitel Algotechu, vývoj vlastních řešení Unified Communicaton komentuje: „Uživatelé nyní mohou využívat funkčnost Office Communication Suite přímo v produktech Algotechu. Kromě klasického volání na bázi VoIP získají i řadu doplňkových nástrojů. Velmi efektivní je kompletní integrace stavu, tzv. presence. V rámci Presence Suite mohou uživatelé sdílet navzájem stavy z různých zdrojů, včetně integrace mobilní presence, což v důsledku umožňuje velmi podrobné plánování času a práci s lidskými zdroji. Kromě hlasové komunikace mohou uživatelé využívat instant messagingu, který je součástí Office Communication Suite. Řešení od společnosti Algotech ovšem přináší i možnosti odesílat přímo z uživatelského rozhraní SMS na mobilní telefon, což je v poslední době stále sílící kanál pro komunikaci se zákazníky i dalšími partnery. Řešení navíc integruje tzv. Abuse filtr chránící zejména zákaznická kontaktní centra před zahlcujícími útoky. Nejen pro call centra je pak užitečná i možnost nahrávání.
Nové funkce a pokračující integrace vlastností Microsoft Office Communication Suite s produkty společnosti Algotech přinese zákazníkům snížení nákladů na provoz, telekomunikační poplatky, ale díky efektivnějšímu využívání zdrojů také redukci celkových nákladů na vlastnictví (TCO).