T-Systems má řešení pro monitoring firemních procesů
Řešení lze také bez problémů provozovat formou cloud computingu v datovém centru T-Systems.
Současná řešení monitoringu jsou zaměřena jen na technické procesy. Evidují a zaznamenávají chyby, ale nemohou je přiřadit konkrétním firemním procesům. Nový BPM systém od T-Systems je v mnoha ohledech jiný – detekuje chyby a zároveň identifikuje procesy, které jsou touto chybou zasaženy. Celé řešení je standardizováno a může být integrováno do stávajících systémů bez velkých a náročných investic. Standardizace vychází z celosvětově používaného SAP Solution Managera, který podporuje a monitoruje provoz firemních aplikací a je účinným nástrojem pro řízení implementace.
Řešení BPM od T-Systems automaticky sleduje a vyhodnocuje provoz SAP aplikací a v případě chyby lokalizuje zdroj a zasažené procesy a odpovědní zaměstnanci tak mohou okamžitě přijmout nápravná opatření. Před nasazením tohoto systému stačí jen nastavit a uložit kritické hodnoty pro každý proces a procesní krok, odsouhlasit je se zákazníkem a systém pak sám detekuje a vyhodnocuje chyby na základě těchto hodnot.
Monitorovací systém umí také pracovat v režimu sledování systémových chyb. Pokud například selže síť, systém okamžitě vytváří zprávu, co se stalo, které procesy jsou zastaveny a kde byla detekována chyba. Vytváří se tak naprosto transparentní prostředí, které umožňuje okamžitou reakci na případné problémy v SAP aplikacích a pomocí přesné identifikace je možné snížit náklady na vyhledávání a odstraňování závad.
Nové BPM řešení, které používá standard SAP Solution Manager, nabízí v České republice společnost T-Systems Czech Republic.