SAS deset let na trhu

7. 1. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
I když je SAS na českém trhu přítomen již více než jedno desetiletí, právě přesně před deseti lety nahradila zastupující obchodní kancelář oficiálně zřízená pobočka poskytující podporu klientům na lokálním trhu v plné šíři.

Založením pobočky pokračoval SAS v úspěšné expanzi v zemích střední a východní Evropy a na českém trhu se brzy stal rozhodujícím hráčem v oblasti Business Analytics. Mezi první zákazníky společnosti patřily například Česká pojišťovna, ČSOB Leasing, Česká spořitelna, IPB či Komerční banka.

Díky inovativnímu řešení pomáhá SAS celosvětově více než 45 000 organizacím zlepšovat výkonnost a dává možnost rozhodnout se nejen lépe, ale i rychleji pro naplnění konkrétních hodnot. Za několik posledních let zaznamenala společnost v České republice výrazný růst a do budoucna plánuje další posílení svých produktů a služeb. Co stojí za úspěšnou expanzí společnosti, která v České republice od svého vzniku zvýšila pětinásobně svůj obrat? Neustále reaguje na aktuální situaci na trhu a nabízí taková řešení, která firmy skutečně potřebují.

„Česká republika hraje významnou roli v regionu střední a východní Evropy,“ říká Jim Goodnight, CEO & majitel společnosti SAS. „Zákazníci žádají inovativní řešení a my jim ukazujeme směr, kterým je třeba se vydat, aby byl jejich business úspěšný. Důkazem, a zároveň i odměnou, že se nám toto úsilí daří, je například ocenění pro Českou spořitelnu, která obsadila s implementovaným řešením podpory retailového marketingu jako první finanční instituce z regionu 2. místo v prestižní celosvětové soutěži SAS Customer Intelligence Awards.“