Nová verze Solidus eCare, kontaktního centra
Kromě něj je tu balíček Solidus eCare Lite, který je odlehčenou alternativou pro zákazníky s nižšími nároky na kontaktní centrum.
Aby manažeři kontaktních center získali a udrželi své zákazníky, mají stále větší zájem o personalizovanou a efektivní službu prostřednictvím jednoduchého kontaktování správných odborníků nebo informačních zdrojů ve své organizaci. Právě tyto požadavky vedly k rozšíření dosavadní znalostní báze Solidus eCare, který ve své nové verzi umožňuje těmto agentům reagovat na dotazy klientů efektivně a prostřednictvím celé řady komunikačních kanálů.
Jako součást klíčových vylepšení nové verze Solidus eCare nabízí Aastra nový InTouch, uživatelsky nenáročnou unified communications aplikaci, kterou mohou používat agenti kontaktního centra i další členové personálu. Tato aplikace poskytuje snadný přístup k nástrojům, jako je například řízení přítomnosti na pracovišti (presence management), vyhledávání v podnikových archivech (corporate directory searches) či IM – instant messaging. S těmito nástroji lze jednoduše zjistit kdo je přítomen, zkontaktovat klíčové osoby přes IM či vestavěný SIP softphone a především zlepšit zákaznický servis. Začleněním unified communications do kontaktního centra zvyšuje InTouch produktivitu. Agenti kontaktního centra nyní mají přístup ke správné kombinaci technologií pro rychlejší a přesnější nalezení klíčových informací a zdrojů.
Aastra též představila Solidus eCare Lite. Tento inovativní balíček podnikového řešení kontaktního centra je specificky navržen pro ty firemní zákazníky, kteří nepotřebují provozovat kontaktní centrum pro více než 50 uživatelů. Balíček je dostupný pro telefonní systém Aastra MX-ONE Compact a nabízí stejně kvalitní funkcionalitu a zjednodušené základní funkce, které ocení především firmy hledající kompaktní a přitom konkurenceschopné a spolehlivé řešení.
Společnost H1 je vedoucím hráčem mezi skandinávskými poskytovateli kontaktních center, která se též podílela na vývoji nové verze Solidus eCare. Její CIO Magnus Larsson řekl: „Jako společnost s úzkým zaměřením na outsourcovaná řešení kontaktních center je našim hlavním cílem poskytovat našim zákazníkům nejlepší služby a prostředí firmy, ve které se skvěle pracuje. Ceníme si úzké spolupráce se společností Aastra a uvítali jsme příležitost aktivně přispět ke zkušebnímu provozu nové verze Solidus eCare. V rámci spolupráce kombinujeme své znalosti z našeho odvětví s jejich znalostmi technologie, čímž pomáháme k dalšímu zdokonalování řešení. Solidus eCare nám nabízí silný, cenově dostupný a flexibilní nástroj, který umožňuje vytvářet prvotřídní zákaznická řešení ušitá na míru.“
Díky silné orientaci společnosti Aastra na otevřené standardy nabízí nová verze navíc vylepšenou podporu standardu SIP (Session Initiation Protocol), která usnadňuje implementaci v heterogenním PBX prostředí. Dalšími klíčovými novinkami je vylepšený reporting, zobrazení dat v reálném čase, stejně jako nové možnosti reportování pro management podniku.
Solidus eCare je plně integrované řešení kontaktního centra, které nabízí všechny funkce, které potřebuje k plnohodnotnému provozu. Zahrnuje například multimediální podporu, podporu IP, mobilitu pro agenty, virtuální kontaktní centrum pro distribuovaná pracoviště a samozřejmě i možnost více připojených uživatelů v jednom okamžiku (multi-tenanting). V jediném virtuálním prostoru spojuje hlasová volání, e-maily, SMS, internetovou spolupráci, fax a webový chat. Solidus eCare jako inteligentní, na zkušenostech založený směrovací nástroj zajišťuje, že jsou zákazníci vždy směrováni na specificky kvalifikovaného agenta. Solidus eCare je možné rozšířit až na 10 000 připojených agentů a kapacitu 400 000 hovorů za hodinu.