Solid Czech zefektivnil proces objednávání
Zefektivnil tak práci svých obchodních zástupců, kteří se nemusejí díky sofistikované aplikaci zabývat zbytečným papírováním a zároveň mají informace z firmy kdykoliv po ruce. Do PDA získávají aktuální data z ABRA G4, zejména stavy skladů, zákaznících a položkách zboží. Zpětně pak posílají hotové objednávky, na které jim nyní zbývá více času.
Hlavním přínosem pro Solid Czech je tak zrychlení toku informací, přičemž se současně zjednodušilo vystavování a oběh dokladů. Obchodní zástupci získají v reálném čase do PDA veškerá potřebná data pro úspěšné uzavření zakázky, aniž by museli zdlouhavě dotazovat centrálu firmy na stav skladu, cenu zboží či informace o sortimentu. Mají přehled i o pohledávkách po splatnosti u svých zákazníků.
Speciální dovývoj
Mezi individuální přání zákazníka patřil i dovývoj zahrnující nové funkce pro Dealerské třídy. Nyní tak mohou obchodní zástupci udělit různé slevy pro různé skupiny zboží, dodatečnou slevu nad rámec definované slevy nebo průběžný stav při vyřizování objednávky.
Snížení provozních nákladů a zrychlení činnosti zástupců s sebou nese rovněž nárůst počtu objednávek, které jsou přenášeny z PDA přímo do informačního systému ABRA G4.
Mezi manažerské výhody pak patří automatizované reporty, které podávají firmě přehled o všech aktivitách zástupců v terénu v denních, týdenních či měsíčních lhůtách. V neposlední řadě mají manažeři aktuální výstupy o objemu uzavřených zakázek.