Virtualizované řešení unifikovaných komunikací

16. 10. 2009. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: )
Avaya představila řešení Avaya Aura pro středně velké podniky, jednoserverové řešení unified communications pro firmy jen se sto zaměstnanci, které je modulárně rozšiřitelné až do 2 400 uživatelů a 250 míst.

Řešení zjednodušuje síťové prostředí, šetří peníze a zpřístupňuje pokročilé funkce unified communications a kontaktního centra. Avaya Aura pro středně velké podniky je jedním z prvních na trhu, které pro komunikace v reálném čase používá virtualizační technologii založenou na standardech. Virtualizace, tj. použití softwaru umožňují běh více aplikací ve stejném čase na jediném hardwaru, bude do budoucna pro Avaya de facto metodou pro rozšiřování aplikací. Technologie Avaya Aura System Platform pracuje v reálném čase a umožňuje, aby nemodifikované verze řešení Avaya Communication Manager, Voice Messaging, SIP Enablement Services, Application Enablement Services, Utility Services a Media Services běžely na jediném serveru. Řešení Avaya Aura pro středně velké podniky používá System Platform na standardních komerčních serverech s certifikací Avaya a nabízí bezpečnost, škálovatelnost a pružnost, které podniky potřebují. Mezi přínosy řešení Avaya Aura pro středně velké podniky patří: • úspora až 75 procent v hardwaru, energii, chlazení a požadavcích na údržbu vede k nižším celkovým nákladům na vlastnictví a šetrnějšímu přístupu k životnímu prostředí, • zjednodušená instalace i průběžná správa pomocí integrovaných administrátorských služeb, výkonných průvodců a samoobslužné administrace. Celé řešení lze vzdáleně nasadit během 1 a2 hodin. • vysoká pružnost s vestavěným vzdáleným sledováním, bez kritického místa a s volitelným záložním serverem. Zákazníci mohou rovněž jednoduše připojit Avaya Contact Center Express (CCE), vícekanálové řešení kontaktního centra pro středně velké podniky. Řešení Contact Center Express nabízí funkce, jako jsou zobrazení unifikované pracovní plochy, pokročilé multimediální nástroje a integraci do předních softwarů pro CRM včetně Microsoft Dynamics CRM. Společné administrační nástroje CCE budou také brzy rozšířeny o možnost využívat funkce a data, spojená s kontaktním centrem Avaya Aura Communication Manager z aplikace CCE. Řešení Avaya Aura pro středně velké podniky přichází ve verzích Standard a Enterprise. Verze Enterprise obsahuje balíček pro koncové spotřebitele Avaya Unified Communications All Inclusive; společnosti s verzí Standard si tento balíček mohou dokoupit za 60 dolarů na uživatele. Avaya Unified Communications All Inclusive je samostatná licence, která poskytuje snadný přístup do firemních komunikací z jednoduchého a konzistentního rozhraní, ať už je zaměstnanec na cestách, doma, v hotelu nebo na pracovišti. Řešení Avaya Aura pro středně velké podniky bude po celém světě dostupné v listopadu.