Xerox nabízí nejen záruku

14. 10. 2009. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: )
Xerox přišel se zajímavou nabídkou služeb v oblasti servisu. Zákazníci, kteří si pořídí stroj Xerox, a to nejen formátu A3, ale nově i A4, získají kromě samotného produktu i další servisní služby.

Patří k nim mimo jiné zabezpečení nepřetržitého tisku nebo kopírování i v případě technických potíží zařízení nebo vyčerpání spotřebního materiálu.

Smlouva na servisní zabezpečení umožňuje zákazníkům společnosti Xerox získat lepší podmínky, než zajišťuje standardní záruka. Výhodami služby jsou:

• Kompletní servisní zabezpečení nad rámec běžné záruky • Dojezd servisního technika do 2. pracovního dne od nahlášení servisní události • Aktualizace softwaru zařízení • Zapůjčení náhradního stroje v případě vážnější poruchy zařízení • Náhradní díly a práce servisního technika v běžné pracovní době • Dodávky spotřebního materiálu • Záruka originálního spotřebního materiálu • Garantovaná bezkonkurenční cena černobílého i barevného tisku, kdy se platí za počet stran, nikoliv za počet tonerových kazet

Servisní zabezpečení je pro zákazníky výhodné v souvislosti s plánováním investic do kopírování a tisku. Na základě objemu lze předpovědět, kolik bude stát provoz stroje, neboť náhradní díly i spotřební materiál jsou pokryty smlouvou. Zákazník se tak nemusí obávat nečekaných výdajů. Navíc má jistotu, že bude mít vždy k dispozici kvalitní a rychlé služby poskytované specializovanými servisních zástupci, kteří znají dokonale portfolio produktů společnosti Xerox.