Barvičky mají pro HP a uživatele důležitou roli
HP pomáhá organizacím spravovat a řídit návratnost investic při
využívání barev v tištěných a digitálních materiálech pomocí
širokého sortimentu softwaru a nástrojů pro řízení, které jsou určeny
pro velké společnosti i pro malé a střední podniky.
Luis Casado, marketingový ředitel pro EMEA LaserJet & Enterprise
Solutions, IPG, HP, doporučuje firmám několik stěžejních zásad, které
mohou pomoci dosáhnout co nejefektivnějšího využívání barev:
Vneste koncepci do používání barev
Berte barvu jako zdroj, jehož využití by se mělo řídit a kontrolovat.
Existuje řada řešení, která jsou k dispozici pro všechny typy organizací
(např. HP Colour Access Control pro velké podniky nebo HP Easy Printer Care
pro malé a střední podniky) a která pomáhají řídit a optimalizovat
využití barev v tiskárnách.
Experimentujte a porovnávejte výsledky při použití různých barev
Ne všechny demografické a zeměpisné skupiny budou reagovat stejným
způsobem na různé barvy. Dnešní tisk a digitální zobrazovací produkty
umožňují organizacím realizovat stále cílenější a tiskové úlohy
s nižšími náklady, a to i in-house. Zkuste experimentovat s použitím
různých barev, porovnat výsledky a určit nejvhodnější kombinaci pro
každou cílovou skupinu.
Nezapomínejte na zpětnou vazbu od vašeho publika
Testujte barvy vaší kampaně před jejím zahájením na malém vzorku
budoucích příjemců sdělení. Barvy s sebou nesou řadu významů, které
se můžou měnit v závislosti na prostředí a kulturním kontextu.
Spravujte své tiskové procesy
Použitím HP Web JetAdmin mohou společnosti plně automatizovat monitorování
stavu spotřebního materiálu a jeho objednávání a zajistit tak, aby zásoby
barev byly vždy optimalizovány a plně k dispozici.