HP otevřela svůj první specializovaný značkový obchod
První den provozu byli novinářům i návštěvníkům k dispozici jednotliví produktoví manažeři HP, kteří pohotově zodpovídali jejich dotazy o jednotlivých kategoriíích výrobků HP. Velký zájem byl rovněž o soutěž, kde hlavní cenou byl mininotebook HP Mini 1000 Vivienne Tam Edition ze speciální série pro ženy.
V prodejně zájemci najdou i novinky v produktovém portfoliu HP, především notebookovy, stolní počítače a tiskárny. „První značková prodejna znamená novou éru prezentace našich produktů,“ uvedl marketingový manažer divize osobních počítačů HP Česká republika a Slovensko, Petr Trešl. "Naši zákazníci tak na jednom místě uvidí všechny výrobky pro domácnost a bude se jim věnovat proškolený personál, který bude umět nabídnout ten správný model přímo na míru. To vše v exklusivním prostoru pod značkou HP.
HP má v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika) 150 StoreinStore – obchodů v obchodě, které zabírají v retailových řetězcích plochu více než 3 500 metrů čtverečních. Každý den je navštíví 400 tisíc zákazníků, jimž se věnuje na 150 dedikovaných a plně proškolených obchodních zástupců.