Skenery od HP pro vyšší efektivitu práce

22. 4. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Společnost HP oznámila uvedení nových skenerů, jejichž cílem je optimalizovat pracovní toky a hladce začlenit tištěné materiály do obchodního procesu.
HP Scanjet 5000.

Součástí skenerů, které se budou prodávat na trzích pro malé a středně velké podniky i větší společnosti, je i řídicí a bezpečnostní software, který umožní organizacím snižovat náklady a automatizovat procesy založené na tištěných dokumentech, které by jinak musely být realizovány manuálně.
Axel Luedemann, konzultant pro podniková řešení HP Imaging and Printing Group, pro Evropu, Blízký Východ a Afriku, vysvětluje, že tištěné dokumenty a materiály zůstávají malou, ale podstatnou a důležitou součástí pracovního toku podniku.
Podle analytické společnosti Quocirca vedla digitální komunikace paradoxně k nárůstu tištěného obsahu. Vlastní výzkum společnosti HP zaměřený na využívání tištěných dokumentů na pracovišti také potvrzuje jejich trvalou přítomnost v obchodním procesu. Podle tohoto výzkumu jsou i přes rostoucí všudypřítomnost digitálního obsahu „klasické“ nástroje, jako například psané a tištěné slovo, pro plánování a rozhodování na pracovišti stejně důležité.
Mezi nové skenery společnosti HP patří:
HP Scanjet N6350 – plochý sítový skener dokumentů
Plochý sítový skener HP Scanjet N6350 je jednoduchý, univerzální všeobecný kancelářský skener s integrovanými síťovými funkcemi, určený pro malé pracovní týmy bez vlastních IT zdrojů. Díky němu spolu může více uživatelů snadno sdílet a odesílat digitální soubory přes elektronickou poštu nebo do síťové složky. Díky volitelnému zabezpečení přes PIN mohou uživatelé chránit a řídit přístup ke skeneru a místům ukládání dokumentů na síti.
HP Scanjet 5000 – skener s podáváním listů (sheet-feed)
Díky rychlému skenování dokumentů a lepším možnostem manipulace s papírem zachytí skener HP Scanjet 5000 snadno různé typy dokumentů, včetně obálek, vizitek, občanských průkazů a embosovaných karet. Dále zahrnuje širokou nabídku intuitivního softwaru, která pomáhá uživatelům spravovat digitální soubory, převádět naskenované dokumenty na upravitelný text a vytvářet databáze pracovních kontaktů.
HP Scanjet 7000 – skener s podáváním listů (sheet-feed)
Podávací skener HP Scanjet 7000 je rychlý, oboustranný skener, který zlepšuje pracovní tok v malých a středně velkých podnicích i větších společnostech a může sloužit jako samostatný systém pro správu dokumentů i jako součást stávajícího systému pro správu dokumentů a pracovního toku.
Je ideální pro dynamické kancelářské prostředí, kterému nabízí pokročilou manipulaci s papírem a moderní skenovací funkce. Je schopen skenovat svazky dokumentů různých velikostí a archivovat informace z obchodních dokumentů, občanských průkazů a embosovaných karet. Kromě toho umí převádět a spravovat příchozí poštu.
HP Scanjet 7000n – skenovací pracovní stanice
Skenovací pracovní stanice HP Scanjet Enterprise 7000n, určená ke zlepšení a zjednodušení pracovních toků dokumentů, je vybavena pokročilými bezpečnostními funkcemi, které mohou rychle a bezpečně začlenit rozličné tištěné dokumenty, například žádosti o půjčku, faktury a další záznamy, do elektronického pracovního toku. Tato kompaktní stanice využívá technologie přesného podávání HP Precision Feed, je podporována nástrojem HP Web Jetadmin a lze ji snadno začlenit do stávajícího prostředí pro správu dokumentů.
HP Scanjet 9000 – skener s podáváním listů (sheet-feed)
Tento rychlý, vysoce spolehlivý skener formátu A3 je optimalizován pro podnikové zákazníky s IT správou a distribucí, kteří vyžadují robustní, specializované skenovací řešení pro usnadnění pracovních toků. Použití skeneru je snadné a přístroj lze jednoduše nainstalovat a začlenit do nových i stávajících systémů správy dokumentů.
Spolehlivá archivace tištěných dokumentů je možná díky funkcím přesné manipulace s papírem, které zajišťuje technologie HP Precision Feed, včetně ultrazvukové detekce podání dvou papírů a vícenásobného úbytku barvy. Skener HP Scanjet Enterprise 9000 je dostatečně výkonný pro IT správu, avšak současně jednoduchý pro každodenní používání. Pomáhá zákazníkům zvyšovat produktivitu tak, že digitálně zautomatizuje obchodní procesy – stačí jen zmáčknout jedno tlačítko.