Xerox nejobdivovanější firmou v počítačovém průmyslu
V průzkumu, který sestavila konzultační firma Hay Group, odpovídali
ředitelé, manažeři a analytici, kteří hodnotili 1400 společností podle
kritérií, jako jsou inovace, hodnota investic a globální
konkurenceschopnost. Xerox se ve své kategorii umístil na prvním místě
zejména díky klíčovým charakteristikám z oblasti reputace, jež zahrnují
využití podnikových aktiv, kvalitu řízení a oblast společenské
odpovědnosti.
„Reputace Xeroxu jde ruku v ruce s našimi lidmi, značkou a inovacemi,
které jsou naším nejcennějším majetkem,“ řekla Anne Mulcahy,
předsedkyně představenstva a CEO společnosti. „Investujeme do ní,
staráme se o ni a uvědomujeme si, že každý jednotlivec v Xeroxu pomáhá
definovat, jak nás trh vnímá.“
„Na tak významné ocenění reputace společnosti od obchodních kruhů jsme
velmi hrdí. Považujeme ho za výsledek naší bohaté historie v oblasti
poskytování kvalitních služeb, dodávání prvotřídních technologií a
odpovědnosti k našim lidem a komunitám, v nichž pracujeme a žijeme,“
dodala A. Mulcahy. „Stejně tak důležitá je ale skutečnost, že nám
ocenění nejobdivovanější firma v našem odvětví zvedá laťku v úsilí
přinášet hodnotu našim investorům.“
Finální zprávu o podnikové reputaci a výsledky průzkumu
nejobdivovanějších firem otiskl časopis FORTUNE 16. března 2009. Nyní
jsou informace k dispozici na https://www.fortune.com.
„Jakákoliv firma, která prosperuje a udržuje si své dobré jméno během
nejhorší recese za 75 let, je pravděpodobně hodna většího obdivu než ta
nejlepší během období rozmachu,“ uvedl Geoff Colvin, senior editor
časopisu FORTUNE v článku shrnujícím výsledky žebříčku. „S ohledem
na nízkou nabídku je to mnohem hodnotnější než kdy jindy. A v době
globálního ekonomického zmatku je reputace mnohem méně stálá než kdy
jindy.“