Konkurence: Alza.cz s obratem 5,6 miliardy Kč
Alza.cz má nulové zadlužení a její finanční kondice je zárukou jistoty nejen pro zákazníky a obchodní partnery, ale i pro vlastní zaměstnance. „V loňském roce Alza.cz opět posílila pozici největšího internetového obchodu na českém trhu. Je jedničkou nejen v oblasti prodeje počítačů a elektroniky, ale s velkým odstupem vede rovněž žebříček všech českých internetových obchodů“, komentuje situaci Jan Samko, marketingový ředitel společnosti Alza.cz.
Internetový obchod Alza.cz nabízí v současné době více než 35 000 různých produktů od tisíc světových značek v 3 600 kategoriích. V roce 2010 bylo vyřízeno 1 859 156 objednávek, což je oproti roku 2009, kdy to bylo 1 141 280 objednávek, nárůst o 62 procent.
Návštěvnost webových stránek překonává hranici sedmi milionů návštěv měsíčně. Denní návštěvnost přesahuje 230 000 unikátních uživatelů, kteří se denně postarají až o tři miliony zobrazených stránek (prosinec 2010).