Jabra: Nataša Perić a Petr Němeček

21. 5. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Jabra)
Jabra na základě dobrých hospodářských výsledků rozšiřuje svůj regionální tým o dva členy. Na pozici marketingové manažerky nastoupila Nataša Perić a online marketing specialistou se stal Petr Němeček. Regionální tým tak má pět zaměstnanců.
Nataša Perić a Petr Němeček z Jabry

Jabra od rozšíření týmu očekává zvýšení efektivity a další šíření jejího dobrého jména v řadách široké veřejnosti. Oba manažeři budou pracovat z pražské pobočky.

Nataša Perić pracovala v Srbsku jako marcom manager pro společnost Cisco a na stejné pozici působila i ve společnosti SionNet, rovněž v Srbsku. Studovala francouzštinu a italštinu v Bělehradě, v současné době tam také studuje Business management.

V Jabře bude Nataša zodpovědná za řízení marketingové komunikace v regionu východní Evropa (tj. Česká Republika, Slovenská Republika, Polsko, Maďarsko, Balkánské země a Kypr). Zajímá ji filologie a psychologie, počítačový design a užité umění, ve volném čase se věnuje paraglidingu, sportovnímu potápění, plachtařství a ráda čte.

Petr Němeček má již ve svém oboru bohaté zkušenosti. Více než deset let pracoval na pozici marketingového manažera ve společnostech Czech Data Systems/Apple IMC a Ixtent. V současnosti Petr studuje obor marketing a komunikace na VŠEM.

V Jabře se bude starat o vývoj, lokalizaci a správu online marketingových aplikací pro regiony východní Evropa, MEA, a Rusko. Mezi jeho zájmy patří sport, hudba, cestování, film, technologie a gadgety.