Internet Retail: T. Machalínek a A. Čižmářová Zavadilová

12. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Internet Retail)
Ředitelem společnosti Internet Retail, která provozuje osm českých a slovenských internetových obchodů (mimo jiné i Kasa.cz a Hej.sk), se stal Tomáš Machalínek (43 let). Ředitelkou marketingu společnosti byla jmenovaná Andrea Čižmářová Zavadilová (34 let).
Andrea Čižmářová Zavadilová (marketingová ředitelka) a Tomáš Machalínek (ředitel)

Na pozici ředitele nahradil Tomáše Richtera, který Internet Retail vedl necelé čtyři roky a za jehož působení se Kasa.cz dostala na přední příčky internetových obchodů v České republice.

Tomáš Machalínek vystudoval Vysoké učení technické v Brně, obor Technická kybernetika.  Do společnosti HP Tronic nastoupil již během studií v roce 1991. Nejdříve zde působil jako brigádník, po absolutoriu školy se pak práci začal věnovat naplno, přičemž si vyzkoušel celou řadu pozic – maloobchodní prodej, nákup i kreativní činnost v divizi věnující se tvorbě a přípravě online projektů společnosti HP Tronic. Od roku 2001 vedl dvanáctičlenný tým a řídil internetový obchod eProton.cz. Zároveň stojí za současnou podobou internetového obchodu Euronics.cz, jehož provoz také řídil.

Ve své nové pozici chce prohloubit integraci společnosti Internet Retail do firmy HP Tronic, díky čemuž budou moci internetové obchody této skupiny ještě více posilovat svou pozici a zkvalitňovat a rozšiřovat svou nabídku. „K našim hlavním prioritám patří rychlost obsluhy zákazníků, proto chceme nadále inovovat naše služby a rozšiřovat skladové zásoby,“ uvedl Tomáš Machalínek a dodal: „V centru zájmu zůstanou i naše kamenné prodejny Kasahouse a Hejhouse, které jsou u našich zákazníků stále populárnější, a proto je jistě potěší, že i zde již brzy najdou řadu novinek, které ještě zjednoduší a urychlí odbavení jejich nákupů.“

Tomáš se ve chvílích volna věnuje bikingu a běhání, baví ho též lyžování, hraní squashe či rafting.

Andrea Čižmářová Zavadilová dosud působila ve společnosti HP Tronic ve funkci marketingové manažerky sítě prodejen Euronics ČR, v rámci níž měla na starost mimo jiné tvorbu marketingových plánů internetového obchodu, návrh plánů podpory prodeje a marketingových akcí, komunikaci s obchodními partnery nebo vedení samostatných projektů.

Andrea je absolventkou oboru Marketingové komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Ve společnosti HP Tronic začala pracovat roku 2000 jako vedoucí reklamního oddělení. Ve volném čase ráda sportuje, věnuje se triatlonu a energii čerpá cvičením jógy. Svůj život si nedovede představit bez hudby a tance.

Štítky: