Obchodní portál pro partnery LG
14. 10. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: LG)
LG spustilo pro obchodní partnery v Česku a na Slovensku B2B portál. Uživatelé na něm najdou přehledy objednávek, stav svého účtu, ale také novinky a další informace určené pro prodejce.
GLCP, neboli Global LG Customer Portal, je určen pro všechny velkoodběratele a obchodní partnery. Na jednom místě poskytne veškeré informace a služby, 24 hodin denně. Přes portál je možné také vytvářet nové objednávky.
„GLCP je informační rozhraní pro naše partnery. Najdou zde veškeré informace o objednávkách, platební historii, mohou si zde stáhnout elektronické verze faktur, najdou zde informace o produktech, o probíhajících promočních akcích a kampaních, zkrátka vše potřebné, co potřebují vědět pro svůj byznys při spolupráci s naší společností,” uvedl Martin Malý, tiskový mluvčí společnosti LG.
Velkoodběratel zde najde i rozsáhlé statistiky svého nákupu. Tedy nejen historii nákupu, ale také trendy nákupu a časové rozlišení, takže může přesně vidět, kdy, jak a co nakupoval. Ze starších objednávek lze také velmi rychle vytvořit objednávku novou, což šetří čas. Velmi jednoduché je vytvoření i nové objednávky, které připomíná nákup v běžném e-shopu.
Účetní nebo finanční manažeři pak uvítají, že na jednom místě mají přehled všech faktur. Jedním kliknutím tak zjistí, jaké zboží bylo objednáno, za jakou cenu, jak vypadají pohledávky a platební historie. Fakturu je možné okamžitě stáhnout do počítače v podobě PDF souboru, nebo ji nechat odeslat na e-mail.
GLCP je pro partnery spuštěný na této webové adrese. Prozatím běží v testovacím režimu.
„GLCP je informační rozhraní pro naše partnery. Najdou zde veškeré informace o objednávkách, platební historii, mohou si zde stáhnout elektronické verze faktur, najdou zde informace o produktech, o probíhajících promočních akcích a kampaních, zkrátka vše potřebné, co potřebují vědět pro svůj byznys při spolupráci s naší společností,” uvedl Martin Malý, tiskový mluvčí společnosti LG.
Velkoodběratel zde najde i rozsáhlé statistiky svého nákupu. Tedy nejen historii nákupu, ale také trendy nákupu a časové rozlišení, takže může přesně vidět, kdy, jak a co nakupoval. Ze starších objednávek lze také velmi rychle vytvořit objednávku novou, což šetří čas. Velmi jednoduché je vytvoření i nové objednávky, které připomíná nákup v běžném e-shopu.
Účetní nebo finanční manažeři pak uvítají, že na jednom místě mají přehled všech faktur. Jedním kliknutím tak zjistí, jaké zboží bylo objednáno, za jakou cenu, jak vypadají pohledávky a platební historie. Fakturu je možné okamžitě stáhnout do počítače v podobě PDF souboru, nebo ji nechat odeslat na e-mail.
GLCP je pro partnery spuštěný na této webové adrese. Prozatím běží v testovacím režimu.
Obrazová galerie: