Symantec rozšířil příležitosti pro partnery
Přidala také nové možnosti podpory, nástroje a finanční pobídky, jejichž cílem je pomoci partnerům společnosti Symantec odlišit se od konkurence a podpořit zvýšení tržeb za prodej a implementaci řešení společnosti Symantec. Nejnovější specializace Symantec napomáhá společnosti zaměřit se na pomoc partnerům oslovit efektivněji rostoucí trh malých a středních podniků.
„Nejdůležitějším přínosem rozšířené specializace je nový nástroj Small Business Margin Builder společnosti Symantec. Tento online nástroj pro registraci obchodních případů poskytuje SMB partnerům vyšší marže u vybraných obchodních příležitostí,“ říká Radim Kraut, Distribution Account Manager pro ČR a SR společnosti Symantec. „Oprávnění partneři budou moci kromě toho využívat rozšířenou technickou podporu včetně několika bezplatných prioritních zásahů technické podpory s dostupností 24x7. Partneři společnosti Symantec specializovaní na malé a střední podniky získají také 50 bezplatných licencí na interní použití řady vybraných produktů Symantec pro SMB, takže budou moci zákazníky lépe informovat o jejich specifických výhodách.“
Společnost Symantec vyvinula také nástroj Campaign Creator, který prodejcům pomáhá vytvořit přizpůsobitelné e-mailové kampaně, kterými mohou efektivněji oslovit potenciální zákazníky. Partneři mohou rovněž využít služeb pracovníků marketingové podpory Symantec.
Nedávný nezávislý průzkum provedený společností Applied Research jménem společnosti Symantec zdůrazňuje, že narůstají prodejní příležitosti pro partnery s tím, jak se ochrana informací dostává do středu zájmu malých a středních podniků. Tento průzkum ochrany informací Symantec SMB Information Protection Survey (červen 2010), který se dotazoval v oblasti EMEA v podnicích zaměstnávajících 10 až 499 lidí, zjistil, že střední výdaj na ochranu informací činí 14 600 GBP (17 593 EUR) ročně a že 67 % podniků považuje ztrátu dat za významné riziko pro svoji organizaci a 60 % udává, že stejně významným rizikem jsou také počítačové útoky.
„Pro obchodní partnery Symantec se připravují další rozšíření a inovace partnerských programů a specializací, které budou představeny na konferenci Vision 2010 5. – 7. října v Barceloně. Tato výše popsaná Small Business specializace je první z nich, v průběhu října a listopadu budou mít partneři možnost seznámit se s dalšími programy na našich partnerských seminářích i prostřednictvím webových stránek PartnerNet“, uvádí Lukáš Zima, Business Development Manager, Symantec ČR a SR. „Status specializovaného partnera pro SMB získalo v této chvíli 19 společností. V červnu byly v rámci partnerských dnů v Praze a Bratislavě předány certifikáty nejvýznamnějším partnerům společnosti Symantec.“