SWS prodloužila před Vánocemi pracovní dobu

10. 12. 2010. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: SWS)
Společnost SWS nabízí svým partnerům i zákazníkům před vánočními svátky maximální servis a tak prodlužuje provozní dobu. Do 22. prosince jsou vám k dispozici zaměstnanci do 20.00 hodin. Objednávky přijaté do této hodiny budou doručeny následující den.

Dne 18. - 19. 12. bude pracovní víkend. Provedete-li v tuto dobu objednávku, bude doručena v pondělí 20. 12. 2010. Až do konce roku platí snížený limit pro přepravu zboží zdarma z dřívějších 10 000 Kč na 5 000 Kč.

Recepce

Pracovní doba recepce (hotline) je od 7 do 20 hodin. Toto oddělení funguje během dne ze všech úseků nejdéle. Hotline zodpovídá telefonické dotazy a vyřizuje centrální e-mailovou komunikaci. Pokud budete cokoli potřebovat a nebudete vědět, na koho se obrátit, ochotně vám vyjdou vstříc na telefonním čísle 577 640 598 nebo na e-mailu sws@sws.cz.

Obchodní oddělení

Pracovní doba toto oddělení je od 7.30 do 20 hodin a je tvořeno dvěma týmy, které jsou rozděleny dle regionů. Když se poprvé přihlásíte na sws.cz, bude vám přidělen z regionu obchodník, který se o vás bude individuálně starat. Obchodníci zodpovídají dotazy ohledně obchodní činnosti, starají se o vyřizování objednávek a koordinují kreditní systémem.

Produktoví manažeři

Jsou k dispozici od 9 do 17 hodin. Desítky produktových manažerů jsou rozděleni do skupin dle druhu zboží, o které se starají. Každý pečuje o portfolio produktů jedné či více značek a díky úzké specializaci dosahují velmi dobré úrovně znalostí. Produktoví manažeři zodpovídají odborné dotazy obchodních partnerů, tvoří ceny produktů a optimalizují skladové zásoby. Kontakt na produktového manažera najdete po přihlášení pod názvem produktu.

Osobní odběry

Zboží si můžete osobně odebrat od 7 do 19 hodin na adrese Slušovice, Dostihová 1 a v Praze od 8 do 18 hodin na adrese Uhřiněveská 1227/4.

Reklamace

Pracovní doba tohoto oddělení je do 7 do 17 hodin. Lidé z reklamačního oddělení vedou evidenci reklamovaných produktů a zajišťují řešení reklamací. V případě že se jedná o zboží značek s vlastními servisními středisky (Acer, APC apod.), neuplatňuje zákazník reklamaci prostřednictvím SWS, ale přímo v autorizovaném servisním středisku. Tato skutečnost je uvedena v záručních podmínkách konkrétního zboží.