Tech Data s webem In Touch na pivu

14. 9. 2011. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: DCD Publishing)
Tech Data pozvala opět po roce do restaurace Potrefená husa ve Smíchovském pivovaru své resellery i výrobce, kteří jim dodávají IT techniku. Setkání se neslo ve stylu „Přepněte se na nový systém In Touch“
Tomáš Cígler, generální ředitel Tech Data Distribution

Po „vyčkávacím“ bloku s prezentacemi výrobců stručně představil objednávkový systém InTouch stručně představil Vít Vojtěšek, který má v Tech Data Distribution na starosti interní procesy, podporu obchodu a marketingu a rozvoj SMB trhu, kromě toho šéfoval implementačnímu týmu InTouch.

Po večeři formou routu vystoupil Tomáš Cígler, generální ředitel Tech Data: „Mateřská korporace Tech Data vynakládá do rozvoje sedmimístnou částku, avšak v eurech, a je to vidět. Nový systém InTouch má intuitivní vyhledávání (stačí napsat úvodní písmena a zbytek se doplňuje automaticky), je vybaven konfigurátory, popisy a možností porovnáním produktů, umožňuje změny při zadané objednávce, rezervace on-line a rychlé vytvoření nabídky v pdf apod. Ke každé informaci se lze dostat na tři kliknutí. Stránky InTouch přinášejí řadu nových a často unikátních funkcí, které nabídne Tech Data jako jediný český IT distributor. Nový web nabídne také možnost nákupu zboží za speciální ceny v relacích domluvených přímo výrobcem (HP, IBM a další). Formálně sice došlo k vypnutí starého systému, avšak bude možno v něm ještě nějakou chvíli pracovat. Váhavější reselleři tedy mají možnost si změny postupně a v klidu osahávat. Naopak ti rozhodnější reselleři, kteří přejdou již během setkání, budou mít šanci získat zajímavý bonus.“

Po něm vystoupil Petr Pavlíček, obchodní a marketingový ředitel Tech Data, jenž uvedl a moderoval soutěž v ovládání B2B systému InTouch; výherci získali pivní koš se čtrnácti vzorky z produkce Staropramenu. „Jde o velkou změnu v pojetí e-businessu,“ doplnil Petr Pavlíček.

Co umí InTouch

Objednávkový systém InTouch nabízí několik variant vyhledávání produktů, od „našeptávacího“ fulltextového až po parametrické.

Ke každému produktu je přiřazena sleva pro množstevní odběr, informace o dostupnosti, kompatibilním spotřebním materiálu a příslušenství, včetně jeho rozdělení do produktových skupin a popis produktu. InTouch umožňuje i porovnání produktů.

Nabídky lze vytvářet s vlastním nastavením marže pro každou z položek a DPH. Podporovanými výstupními formáty jsou pdf, html a xml.

Počet objednávkových košů v průběhu objednávky není omezen, lze se k nim vracet a zboží mezi koši přenášet. Následně může pracovník partnera, který zboží objednává, svůj koš/koše přesunout do koše kompetentní osoby (nákupčího), pokud jí není on sám.

Rezervace objednávek, do kdy je zboží pro resellera blokováno, platí do půl šesté.

Struktuře divizí distributora Tech Data (Tech Data, Azlan, Datech) je přizpůsoben i objednávkový systém InTouch, proto má už ve svém záhlaví každá z nich záložku.

Řekli o objednávkovém systému InTouch:

Michal Štrunc, Unico Liberec: „Včera nový objednávkový web InTouch spustili, dnes jsem se přihlásil bez problémů stávajícím heslem a vyběhla mi celá historie objednávek. Víc už jsem nestihl, musel jsem zase od počítače pryč.“

Martin Holodniok, Softmarket Praha: „Hned jak včera web InTouch spustili, začali jsme v novém systému objednávat. Už na něm jedeme druhý den Kolega tam našel funkce, po kterých dlouho volal, jako například rezervace zboží.“

Helena Hamplová, Petr Hampl, Empo Praha: „Nový objednávkový web InTouch ani nejde se starým webem srovnávat., je mnohem lepší. I ve srovnání s konkurencí má více funkcí. Je za tím vidět práce a vyslyšení připomínek, po kterých jsme dlouho volali. Líbí se nám hlavně možnost rozpracovaných objednávek, umožňuje i slučování, nastavování marží apod.“
Obrazová galerie: