Epson na festivalu fotografie 2014

23. 4. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Epson byl součástí největší fotografické události v Brně. Na F! festivalu fotografie se Epson předvedl nejen s vlastní expozicí, ale navázal na dřívější úspěšnou spolupráci na Pro-Photogenia Day a stal se jedním z hlavních partnerů celého festivalu.
Martin Lucký, předprodejní a poprodejní specialista společnosti Epson

Festival návštěvníkům nabídl přednášky, diskuze, autorské prezentace, workshopy, recenze, ale rovněž prezentace fotografické techniky. Mezi nejvyhledávanější akce patřila performance za účasti fotografů Antonína Kratochvíla a Jiřího Turka, která se konala v prostorách bývalé Mosilany. V zajímavém prostředí zde začínající profesionálové i amatéři mohli sledovat vznik snímků pod rukama zkušených profesionálů od začátku až po jejich finalizaci a tisk na velkoformátové tiskárně Epson Stylus Pro 7900.

Součástí festivalu byl rovněž Pro-Photogenia Day, v kongresovém centru Holiday Inn Brno. Epson zde na vlastní expozici představil tiskárny SP7900, SP3880, L800 a další. Na semináři mluvil Pavel Dvořáček, business account manager společnosti Epson, na téma tiskáren s inkoustovým tankovým systémem, tiskáren řady WorkForce a WorkForce Pro a projektorů, kterého následně doplnil Martin Lucký, předprodejní a poprodejní specialista společnosti Epson, který návštěvníkům přiblížil téma velkoformátových tiskáren a krátce je seznámil s chytrými brýlemi Moverio BT-200 (na český trh přijdou již v květnu).

Festival fotografie F! uspořádala Photogenia ve spolupráci s YAFA. „Naším cílem bylo vyplnit mezeru na poli českých fotografických festivalů. Spojit úctu a respekt k tradici s nadšením a nadějí, směrovanou k aktuálním trendům, novým obzorům a experimentům,“ uvedl Jan Sucharda, pořadatel festivalu.

„Velice náš těší, že jsme se mohli stát součástí festivalu. S technologií Epson pracuje řada fotografů, a proto jsme rádi, že jsme mohli návštěvníkům z řad amatérů i profesionálů přiblížit své produkty a možnosti, které jim naše technologie v tisku fotografií nabízí,“ řekla Kateřina Bradáčová, marketingová koordinátorka CZ & SK společnosti Epson.

Obrazová galerie:
Štítky: