Nová verze řešení Avaya IP Office zvyšuje produktivitu

23. 3. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Společnost Avaya představila novou verzi komunikačního řešení pro malé a střední podniky. Avaya IP Office 6.0 obsahuje nové funkce Unified Communications (UC), které zaměstnancům zjednodušují práci bez ohledu na místo jejich působnosti.

Mezi tyto funkce patří pokročilé nástroje spolupráce, které spojují hlasovou komunikaci, systémy zasílání zpráv, informace o přítomnosti a video a vytvářejí tím produktivnější a pružnější pracovní sílu. Navíc je Avaya IP Office jednoduše dostupný pro klíčový tržní segment – pro firmy s méně než 20 zaměstnanci. To umožňuje i těm nejmenším firmám nasadit nákladově efektivním způsobem pokročilé komunikační funkce a funkce zákaznických služeb obvyklé u velkých systémů. Uvedením této nové verze se UC stávají pro malé firmy až o 40 % dostupnější . „Po nasazení Avaya IP Office 6.0 nemusí malé firmy opustit jednoduché a intuitivní ovládání, aby získaly pokročilé komunikační funkce velkých firem,“ řekl Anthony Bartolo, generální ředitel pro komunikace v malých a středních firmách. „Naše nejnovější verze dává malým a středním podnikům k dispozici veškeré nástroje spolupráce příští generace, jež jsou nezbytné pro efektivnější konkurování stejným i větším firmám a pro dosažení úspěchu, jakmile se ekonomika vzpamatuje.“

Trendy ukazují, že malé a střední podniky jsou optimistické k budoucnosti, ale přesto hledají nové cesty k obchodnímu úspěchu. Většina malých a středních firem očekává růst příjmů v roce 2010 , nicméně více než tři čtvrtiny z nich uvádějí, že po konci recese nebude fungovat starý způsob podnikání a potřebují najít nové cesty pro získání tržních příležitostí. Avaya na to reaguje zdokonalením svých uživatelských řešení pro malé a střední firmy, která jsou navržená pro operátory, mobilní a kancelářské pracovníky, jako např. vylepšením Avaya one-X® Portal for IP Office – počítačového komunikačního nástroje jednoduše dostupného přes web – a novými funkcemi spolupráce přes video.