Infor uvádí CRM Epiphany Outbound Marketing

1. 4. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Společnost Infor představila vylepšenou verzi svého podnikového řešení Infor CRM Epiphany Outbound Marketing, Nová verze produktu, kterou již používá 13 předních společností včetně Pier 1 k získání zpětné vazby od zákazníků, zahrnuje přes 39 inovací.

Novinky

• Infor CRM Epiphany je přední řešení, které pomáhá firmám provozovat kampaně v souladu s preferencemi zákazníka, úzce integrovat marketing napříč příchozími i odchozími komunikačními kanály, zvýšit produktivitu prodeje hlubším pochopením zákazníků, efektivněji řídit marketingové a prodejní zdroje a změnit kontaktní centra na zdroje zisku.

• Nová verze Infor CRM Epiphany Outbound Marketing obsahuje modul External Data Access (externí přístup k datům), díky němuž mohou uživatelé provozovat kampaně v reálném čase, zvyšovat flexibilitu při jejich vytváření a využívat informace získané z celé organizace.

• Vylepšení řešení v oblasti vnějšího marketingu umožňuje lepší opakovanou použitelnost informací, což se pozitivně projevuje na rychlosti a flexibilitě při vytváření a vedení kampaní.

• Nová funkcionalita pro e-mail marketing zvyšuje úroveň flexibility a personalizace, takže pracovníci marketingu mohou vytvářet sofistikovanější a relevantnější e-mailové kampaně.