Salesforce představil platformu Einstein 1

20. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce představila platformu Einstein 1, která představuje významný pokrok v oblasti Salesforce Data Cloud a Einstein AI. Řešení koncové zákazníky je pro důvěryhodnou platformou AI poskytující firmám možnost bezpečně propojit jakákoli data, vytvářet aplikace s AI pomocí low-code a poskytovat zcela nové zkušenosti s CRM.

„Strategie společnosti v oblasti umělé inteligence je tak dobrá, jak dobrá je její datová strategie,“ řekl Parker Harris, spoluzakladatel a technický ředitel Salesforce. „Před téměř 25 lety jsme jako první vytvořili systém metadat, který umožňuje bezproblémové propojení dat napříč aplikacemi. Je to spojovací článek, který pohání inovace. Nyní, díky Data Cloudu a Einstein AI nativně na platformě Einstein 1, mohou společnosti snadno vytvářet aplikace a pracovní postupy poháněné umělou inteligencí, které zvyšují produktivitu, snižují náklady a poskytují úžasné zákaznické zkušenosti.“

Proč je to důležité: Údaje o zákaznících jsou velmi roztříštěné. V průměru organizace používají 1 061 různých  aplikací, avšak pouze 29 % z nich je integrováno. Firemní datová úložiště jsou stále složitější a předchozí počítačové revoluce - cloudová, sociální a mobilní - vytvořila obrovské oddělené části zákaznických dat.

Původní rámec metadat Salesforce pomáhá společnostem organizovat a chápat data napříč aplikacemi Salesforce - je to v podstatě obdoba společného jazyka, díky kterému mohou různé aplikace postavené na základní platformě vzájemně komunikovat. Nyní tak vytváří jednotný pohled na data napříč organizací bez ohledu na to, jak jsou data strukturována v různých systémech, a to jejich mapováním do rámce metadat Salesforce.

Organizace si tak mohou přizpůsobit každé uživatelské prostředí a pracovat se svými daty pomocí různých služeb platformy s low-codem - včetně Einsteinu pro předpovědi a generování obsahu pomocí umělé inteligence, Flow pro automatizaci a Lightningu pro uživatelská rozhraní. Tyto úpravy jsou okamžitě dostupné pro zbytek klíčových aplikací organizace, aniž by bylo nutné psát nákladný a složitý integrační kód.

Salesforce navíc třikrát ročně poskytuje automatické aktualizace a rámec metadat zabraňuje narušení jakýchkoli integrací, přizpůsobení nebo bezpečnostních modelů. Organizace tak mohou snadno přidávat, rozšiřovat a stavět nad Salesforce tak, jak se platforma vyvíjí.

Datový cloud Einstein 1 podporuje škálování velkých objemů dat a vysokorychlostní automatizaci

Data Cloud - hyperskalární datový stroj Salesforce - v reálném čase sjednocuje a harmonizuje zákaznická data, podnikový obsah, telemetrická data, konverzace na Slacku a další strukturovaná i nestrukturovaná data a vytváří tak jednotný pohled na zákazníka. Platforma již zpracovává 30 bilionů transakcí měsíčně a každý den propojí a sjednotí sto miliard záznamů.

Díky novému datovému cloudu, který je nyní nativně integrován s platformou Einstein 1, mohou společnosti zcela novými způsoby zpřístupnit oddělená data, vytvářet bohaté a jednotné profily zákazníků a poskytovat zcela nové služby CRM.

  • Data v měřítku: Platforma Einstein 1 se rozšířila tak, že podporuje tisíce objektů s metadaty na zákazníka, z nichž každý může obsahovat biliony řádků. Kromě toho byly do platformy Einstein 1 nově začleněny služby Marketing Cloud a Commerce Cloud, technologické balíčky pro zákazníky, které se prostřednictvím akvizic připojily k portfoliu Customer 360 společnosti Salesforce.
  • Automatizace ve velkém měřítku: Nyní lze do platformy Einstein 1 přenášet obrovské objemy dat z jiných systémů a okamžitě je zpřístupnit jako objekty Salesforce, které lze použít. Toky mohou být spuštěny jakoukoli změnou na jakémkoli objektu v měřítku, ať už jde o událost pocházející z IOT zařízení, vypočtený poznatek nebo předpověď AI - až 20 000 událostí za sekundu - a mohou komunikovat s jakýmkoli systémem v podniku, včetně starších systémů, prostřednictvím MuleSoft.
  • Analytika ve velkém měřítku: Salesforce nabízí celou řadu analytických řešení pro různé případy použití - včetně reportů a panelů, Tableau, CRM Analytics a Marketing Cloud Reports. Díky společnému schématu metadat a přístupovému modelu platformy Einstein 1 mohou všechna tato řešení pracovat se stejnými daty v měřítku, které poskytuje bohaté informace pro jakýkoli případ použití.

Společnost Salesforce také oznámila, že každý zákazník s verzí Enterprise nebo vyšší může nyní začít využívat službu Data Cloud zdarma. Zákazníci mohou začít přijímat, harmonizovat a zkoumat svá data pomocí Data Cloud a Tableau, aby rozšířili sílu svých dat ve všech oblastech podnikání a nastartovali svou cestu k umělé inteligenci.

Einstein přináší generativního konverzačního asistenta s umělou inteligencí

Nová generace systému Einstein přináší konverzačního asistenta s umělou inteligencí do každé aplikace CRM a zákaznického prostředí, včetně:

  • Einstein Copilot: Nový a důvěryhodný konverzační asistent s umělou inteligencí integrovaný do uživatelského prostředí každé aplikace Salesforce. Einstein Copilot bude zvyšovat produktivitu tím, že bude uživatelům pomáhat v jejich pracovním procesu, umožní jim klást otázky v přirozeném jazyce a dostávat relevantní a důvěryhodné odpovědi, které budou podloženy bezpečnými vlastními firemními daty z Data Cloudu. Kromě toho Einstein Copilot proaktivně provádí akce a nabízí další možnosti nad rámec dotazu uživatele - například poskytnutí doporučeného akčního plánu po obchodním hovoru, kontrolu stavu objednávky spotřebitele nebo změnu data odeslání.
  • Einstein Copilot Studio: Snadný nový způsob, jak mohou firmy vytvářet zcela novou generaci aplikací s umělou inteligencí, které budou obsahovat vlastní výzvy, dovednosti a modely umělé inteligence pro rychlejší uzavírání prodejních obchodů, zefektivnění zákaznického servisu, automatické vytváření webových stránek na základě personalizované historie prohlížení nebo přeměnu výzev v přirozeném jazyce na kód, stejně jako stovky dalších obchodních úkolů. Einstein Copilot Studio také poskytuje možnost konfigurace, aby byl Einstein Copilot k dispozici pro použití v kanálech zaměřených na spotřebitele, jako jsou webové stránky, pro napájení chatu v reálném čase nebo pro integraci s platformami pro zasílání zpráv, jako je Slack, WhatsApp nebo SMS.

Einstein Copilot a Einstein Copilot Studio budou fungovat v Einstein Trust Layer, což je bezpečná architektura umělé inteligence zabudovaná nativně do platformy Einstein 1, která týmům umožňuje využívat výhody generativní umělé inteligence a zároveň zachovávat firemní standardy ochrany osobních údajů a zabezpečení.

Metadatový rámec platformy Einstein 1 nabízí rychlou a důvěryhodnou cestu k umělé inteligenci tím, že umožňuje flexibilní, dynamické a kontextově bohaté prostředí pro práci algoritmů strojového učení. Protože metadata popisují strukturu, vztahy a chování dat v systému, modely AI mohou lépe porozumět kontextu interakcí se zákazníky, obchodním procesům a výsledkům určitých interakcí. A tyto výsledky pak mohou být použity k dalšímu vyladění rozsáhlých jazykových modelů, aby poskytovaly výsledky, které se v průběhu času neustále zlepšují.

Podobné články

Jaroslav Luc, specialista na digitální transformaci a automatizaci firem v Enehano Solutions

Migrace českých firem do cloudu pokračuje. Čeho se obávají a co je pravda?

5. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Enehano Solutions)
Během pár let musí více než tisícovka tuzemských firem přejít do cloudu. Důvodem je transformace populárního podnikového softwaru SAP a ukončení podpory stávajícího necloudového řešení na konci roku 2025. Většina firem se tohoto dlouho odkládaného kroku ale stále obává. Jaké mají důvody a jaká je dnes realita? Čtěte více

Jak může automatizace uvolnit obchodníkům ruce

16. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Onlio)
Obchodní úspěch dnes nestojí jen na kvalitě výrobku. Zásadně ho ovlivňuje i obchodní strategie podpořená informačním systémem pro řízení obchodu. Vítězí obchodníci s jasným sdělením a kontrolou nad svými aktivitami, které spravují ve výkonném systému pro řízení vztahů se zákazníky. CRM dnes pomáhají obchodníkům automatizovat jejich každodenní aktivity, řídí rutinní úkoly a včas připomenou deadliny. Čtěte více

Česká kancelářská platforma IceWarp Epos přináší integraci ChatGPT a další novinky

19. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: IceWarp )
Výhod umělé inteligence mohou nově využívat uživatelé české kancelářské platformy IceWarp Epos, která je alternativou ke službám Microsoft 365 a Google Workspace. K dalším novinkám patří funkce odložení odpovědí na konkrétní e-maily, předsálí pro účastníky videokonferencí nebo rychlejší migrace účtů Microsoft 365. Vylepšena byla také mobilní aplikaci. Čtěte více

Salesforce a Amazon usnadní tvorbu aplikací s AI. Produkty Salesforce se dostanou na AWS Marketplace

11. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Na konferenci AWS společnosti Amazon Web Services (AWS), jež je součástí koncernu Amazon.com, a Salesforce, jednička na trhu CRM s umělou inteligencí, oznámily významné rozšíření svého dlouhodobého globálního strategického partnerství, prohloubení integrace produktů v oblasti dat a umělé inteligence (AI) a první nabídku vybraných produktů Salesforce na AWS Marketplace. Čtěte více