Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům

21. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“

Pro e-shop je B2B segment klíčovou oblastí, kterou chce i nadále rozvíjet. Už nyní tvoří více než třetinu jeho obratu.

E-shop letos již podruhé rozšířil seznam výhod pro firemní zákazníky. Poté, co pro ně na začátku roku odboural poplatek za vrácení nepoužitého zboží ve 14denní lhůtě, pokračuje nyní ve srovnávání podmínek s koncovými spotřebiteli i v další oblasti, a to v záruce na zakoupené zboží.

„Už dříve jsme se snažili firemním zákazníkům vycházet maximálně vstříc a nabízeli jsme jim dvouletou záruku na většinu zboží. U některých populárních kategorií jako notebooky, velká bílá technika (lednice, pračky), monitory nebo audio technika však tato možnost chyběla, což jsme vnímali jako možnou nákupní bariéru. Rozhodli jsme se proto zainvestovat do zlepšení služby a poskytnout B2B klientele na trhu výjimečnou delší záruku na vše. Na vybrané produkty (například z rodiny privátních značek) mohou získat v základu dokonce i záruku tříletou,“ uvedl ředitel reklamací Alza.cz Lukáš Janeček s tím, že novinka platí v Česku i na Slovensku.

Program Alza pro firmy již několik let nabízí služby pro firmy všech velikostí – od drobných živnostníků, přes nadnárodní korporace až po státní instituce. Kombinuje širokou nabídku produktů, zvýhodněný ceník včetně akčních B2B nabídek a speciální funkce. Těmi jsou například prodloužená splatnost, pronájem elektroniky, možnost získání benefitu pro vlastní zaměstnance nebo možnost využívat členský program AlzaPlus+ s doručením zdarma do všech výdejních míst e-shopu na objednávky v jakékoliv výši. „AlzaPlus+ si u firem a podnikatelů získal značnou oblibu. Řeší totiž jejich každodenní potřeby bez nadbytečných nákladů na dopravu. Ať už ve firmě dojdou tonery či papír do tiskáren, káva, mýdlo nebo toaletní papír, nemusí tito zákazníci čekat na vytvoření větší objednávky, aby se jim doručení vyplatilo. Díky šíři sortimentu jsme navíc schopni vyjít vstříc opravdu v jakékoliv oblasti – od elektroniky po drogerii,“ doplnil ředitel Alzy pro firmy Lukáš Glöckl.

Majoritu prodejů v oblasti B2B na Alze stále tvoří tradiční segmenty se spotřební elektronikou. Vedou mobilní telefony, notebooky, příslušenství, komponenty a domácí elektro. Pomalu ale roste podíl i méně očekávaných kategorií jako Auto-Moto, Hobby a zahrada nebo Sport.

Dvouletou zárukou výčet letošních novinek nekončí. E-shop již pracuje na dalších vylepšeních, která bude postupně spouštět v průběhu roku.

Podobné články

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více